środa, 24 maja 2017

1477. Przebywaj w towarzystwie osób, które mają życiu szczęście

Hello!
Miało nie być notki, ale nie, jedna w tygodniu to za mało, tym bardziej, że mam pozapisywane jakieś wersje robocze. Chociaż "Duży Mały Poradnik Życia" już powoli mi się kończy i nie jestem tym faktem zachwycona. 

Już kiedyś wspominałam, że moją ulubioną stroną ze zdjęciami jest libreshot.com.

1482. Nigdy nie umawiaj się na randki z osobą, która ma więcej niż dwa koty. To ciekawe i zastanawiam się skąd się wzięło autorowi.
1486. Kiedy ktoś mówi, że cię kocha, nigdy nie odpowiadaj: "Wcale nie". Odpowiedz "Dziękuję". Albo "Wiem".
1490. Pamiętaj, że aby osiągnąć coś ważnego, trzeba podjąć ryzyko. Im dalej w tę książkę, tym bardziej autor zaczyna coachować. A z drugiej strony ma dużo racji.
1497. Nigdy nie opieraj się przed odruchem szczodrości. To bardzo ładne, posłuchajmy się pana Browna.
1500. Bądź wierny. Proste i na temat i jeszcze ma taki piękny numer. A wierność może mieć tak wiele aspektów, że ta w związku to tylko szczyt góry lodowej. Ciekawy temat do rozwinięcia.
1503. Pamiętaj, że każdy ma gorsze dni. Także motorniczy w tramwaju, którego drzwi się zepsuły i nie chciały zamykać i bardzo wściekły pan, zaczął krzyczeć na Bogu ducha winnych pasażerów, którzy stali przy feralnych drzwiach. Ale chyba gorszy dzień miały osoby, które, gdy już sytuacja z drzwiami była prawie opanowana (ostatecznie tramwaj się poddał i kazał opuszczać pokład), zaczęły gadać, delikatnie mówiąc, głupoty na temat kierowcy. Oczywiście, nie powinien był on krzyczeć, ale określenia jakie wtedy usłyszałam na temat tego człowieka, nie nadają się do zacytowania.
1504. Naucz się jeść pałeczkami. Taki mam plan i kiedyś to zrobię. To tej pory używałam pałeczek może ze 4 razy i mam przed tym niestety silne opory. Ale się nauczę. Wy też!
1506. Nigdy nie ostrz bumerangu. Uwielbiam. W tych czterech słowach jest zawarte więcej niż tysiąc słów cztery razy.
1511. Kiedy jesteś wściekły, idź na półgodzinny spacer. Kiedy jesteś naprawdę wściekły, porąb drewno.  Szkoda, że druga część porady nie jest tak akuratna, jak chciałabym, aby była. Skąd wziąć drewno do porąbania w środku miasta?

LOVE, M

2 komentarze:

  1. Podoba mi się: Kiedy jesteś wściekły, idź na półgodzinny spacer :), z pewnością się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, o co chodzi z tym pierwszym punktem XD Też się zastanawiam, skąd autor to wziął. Jakieś niemiłe wspomnienia z kociarzami?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3