niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc na wesoło

Wesołych Świąt!


I wierszyk, który przypomniał mi brat gdy wracaliśmy z Kościoła. Tylko żeby nie było, ja święta i patriotyzmy traktuję bardzo poważnie, ale nie mogłam się oprzeć i muszę go tu wrzucić. To tak w ramach życzeń świątecznych, ale żeby chociaż mi się wydawało, że są orginalne.

Kto Ty jesteś?

 - Jajeczko. 

Jaki znak Twój?

- Żółteczko. 

Gdzie Ty mieszkasz?

- W skorupce.

W jakim kraju?

- W kurzej dupce.

Dzieła mojej mamy ^^

 

Pozdrawiam, M <3

11 komentarzy:

  1. Śliczne są. Bardzo fajny blog :)
    Wesołych również !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te jajka :D Pozdrów mamę gorąco :D
    A ten tekst znam już... no trochę tych lat będzie :D Czuje się tak staro...

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych i suchego jutro! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. b. ładne jajka :)
    Wesołyych :>>
    * obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. wierszyk z dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. szedełkowane ubranka na jajeczka bomba ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mama ma talent! Też przygarnęłabym takie ubranka na jaja:> :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny jest ten wierszyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh. Lubie ten wiersszyk xDD

    P.S. Super blog. Naprawdę bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i będę wpadać :D Zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3