wtorek, 3 września 2013

Sierpień/Wrzesień

Hi!
Powinnam teraz grzecznie siedzieć w szkole, ale lajf is brutal i moi rodzice pojechali do Olsztyna w związku z niezbyt ciekawą sytuacją rodzinną, a ja opiekuję się braćmi. A rozpoczęcie roku jak to rozpoczęcie nic nadzwyczajnego, trochę zimno, a i małe zmiany w składzie klasy, jeden M. opuścił klasę i jest w medycznej. No i mamy nowe koleżanki, jedna jest nawet sympatyczna, a jak zobaczyłyśmy z K. i Bliźniaczkami kto jest koleżanką nr2 to nie byłyśmy zbyt zachwycone, tylko jej nam brakowało w klasie, zacznie się plotkowanie i nie wiadomo co jeszcze, bo nie można powiedzieć, żeby dziewczyna cieszyła się zbyt dobrą opinią, zobaczymy. A plan w sumie jak plan, w poniedziałki do 12.15 to jest jakieś pocieszenie. 
Ale jeszcze zanim rok szkolny się rozpoczął to w sobotę była 'Rockołęka' a że przenieśli koncert na stadion, który jest całkiem niedaleko to się wybrałam. W sumie poszłaby nawet jak by była daleko. To taki ogólnopolski przegląd zespołów rockowych. I ku uciesze ostrołęczan  wygrał zespół Messa, o którym wspominałam tutaj. A gwiazdą wieczoru był zespól Illusion i prawdę powiedziawszy poszłam, bo był, a nie dlatego, że wiedziałam co to za zespół. Trochę może wstyd, bo powinnam go znać, ale mniejsza. A generalnie bawiłam się nieźle, ale z boku i z dala od miejsc gdzie pogujący tłum mógł mi zrobić krzywdę. Co nie zmienia faktu, że wróciłam i padłam ze zmęczenia. 


Trochę tak od tyłu lecę, bo powinnam zacząć od tego, że mój blog kończy rok! Dokładnie 31 sierpnia 2012 roku pojawił się tu pierwszy post. W sumie zawsze lubię podsumowywać to co zrobiłam, ale tym razem tylko chcę podziękować osobom z mojego bezpośredniego otoczenia: Zebrze, Pat. , D., oraz K. i Bliźniaczkom, chociaż nie mają pojęcia o tym miejscu, podobnie jak większość moich znajomych. Serdeczne pozdrowienia i uściski przesyłam również do Pimeys oraz Lou, które poznałam w ciągu tego roku właśnie za sprawą bloga.


Z optymizmem w nowy rok szkolny M <3

3 komentarze:

  1. Gratuluję długiej przyjaźni z bloggerem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę kolejnego roku blogowania i zawarcia nowych znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Aleśmy się ugadały z założeniem bloga :> No i także pozdrawiam i ściskam <3
    Nie martw się, ja w sumie znam przerażająco mało zespołów. Zawsze mój znajomy jest tym załamany :D I mam nadzieję, że ta "sytuacja rodzinna" szybko i pozytywnie się rozwiąże i wrócisz do szkoły.

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3