czwartek, 12 września 2013

Nowa Zelandia

Hej!
Powinnam uczyć się na kartkówkę z baroku, ale niedawno wróciłam z pracy i zabiorę się za to jak skończę posta. A dzisiejszy będzie o podróży mich marzeń. Jej cel to Nowa Zelandia. Gównie ze względu na krajobrazy, które są wykorzystywane przez reżyserów wielu filmów, a gównie "Władcy Pierścieni" i "Hobbita", a także "Ostatniego samuraja", "Opowieści z Narnii", "Most do Terabithii", "Avatar". I wiele innych, ale nie udało mi się znaleźć polskojęzycznej bazy, a tytuły polskie i angielski lubią się różnić. Bardzo chciałbym zobaczyć na żywo całą tę przyrodę, krajobrazy, naturę. Jest to po prostu niesamowite i zapierające dech w piersiach.



To awansuje chyba na moją nową tapetę ^ ^

Źródło: wyszukiwarka google
Trzymajcie się M <3

2 komentarze:

  1. Hmm, naprawdę piękne. ja zawsze chciałam zobaczyć Australię i Norwegię. Wgl chciałabym zobaczyć wszystko co jest godne uwagi. A co do polskich tłumaczeń to idzie sie czasami załamać nad tym, jak są rozbieżne z angielską nazwą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie widoki z okna *.*

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3