czwartek, 31 października 2013

Estetycznie na co dzień

Hi!
Dawno nie było nic z kategorii sama to zrobiłam więc dzisiaj uzupełniam lukę.
Chcę Wam pokazać pomysł jak łatwo można ze zwykłej teczki wyczarować całkiem ładną teczkę nie wydając na to 10zł. Naprawdę, ładne teczki, takie zwykłe na dokumenty, widziałam w takiej cenie, mało się nie przewróciłam jak to zobaczyłam. Pomysł na takie cudo nie jest mój, bo wymyśliła go jedna z Bliźniaczek, zakochana w Klimcie, a że nie miała co zrobić z obrazami z kalendarza to nakleiła je na teczki.
Ja wykorzystałam teczkę, której używam do przechowywania kserówek z angielskiego, obrazka z gazety i taśmy izolacyjne w kolorze szarym, ale równie dobra jak nie lepsza jest czarna. A wykonanie jest banalnie proste. Mam nadzieję, że to zobrazują zdjęcia. 



Chwila zwątpienia czy to wyjdzie tak jak bym chciała ^^

Trzymajcie się, M <3

11 komentarzy:

  1. Będę odwiedzać tego bloga :D

    zapraszam do mnie : http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam kalendarza, ani teczki Y.Y Znaczy mam jedną, taką w kolorowe żyrofoserduszka, czy coś w tym stylu, ale jakoś nie czuję potrzeby dodatkowego ozdabiania jej. Ale ogółem pomysł ciekawy, już się z nim kiedyś spotkałam, tylko dziewczyna z samych tych kart robiła teczkę, bez oklejania ich na niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze na wszystko naklejam przeróżne naklejki :D i nagle zwykła teczka, zwykły zeszyt stają się ciekawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, naprawdę. Chętnie go wykorzystam, tylko najpierw muszę znaleźć jakiś ładny obrazeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł! Jednak moje możliwości artystyczno-techniczne są chyba na zbyt niskim poziomie, aby zabrać się za coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony obraz Klimta to zdecydowanie "Pocałunek". Jakbym miała jakąś teczkę, to przykleiłabym go sobie na nią :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysl <#
    Wykorzystam w wolnym czasie,bo narazie na nauka i wszystko wokół niej mnie przytłacza :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest cudowne!
    Moja nudna, szara teczka już niedługo stanie się ładniejsza i przede wszystkim ciekawa! :D
    Dziękuję za pomysł! :D
    Przydatny wpis :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :D
    Może też cię coś zainteresuje :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/witamina-c.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ozdobiłam swoją oczojebną zieloną teczkę cytatami z piosenek, małymi rysuneczkami. To też wygląda całkiem fajnie :)

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3