wtorek, 15 listopada 2016

Nie tylko w kinie i teatrze XIII - Polskie akcenty III

Hello!
Niektórzy nie lubią poniedziałków. Ja w tym roku mam uraz do wtorków. Co drugi tydzień spędzam na uczelni po 10 godzin od 8 do 20. Dziś był co prawda tydzień pierwszy (11.30-20.00), ale jutro sytuacja wygląda podobnie (9.45-20.00). Mogę się tylko cieszyć, że w weekend zauważyłam w folderze z teledyskami pewne przeludnienie i zabrałam się za oglądanie i sprawdzanie, czy nadają się do pokazania na blogu. Takim sposobem prezentuję część III teledysków z udziałem polskich aktorów. I aktorek choć w mniejszości.

1. Mateusz Damięcki i Monika Buchowiec
"Uprising" SABATON



2. Bartłomiej Topa, Paweł Wilczak, Joanna Brodzik
Perkoz "6/12"



3. W teledysku PROJEKTU TRÓJZĄB można dostrzec Mirosława Bakę - "MONTELASINO"


4. Jan Wieczorkowski...
Patrycja Markowska - "Drogi kolego"



5. ...razem z Dorotą Deląg i Martą Dąbrowską. Ania Dąbrowska "Bawię się świetnie".  


 6. Wiktor Loga-Skarczewski - Ania Dąbrowska  "Poskładaj mnie"



6. Wojciech Mecwaldowski - Dawid Podsiadło "Pastempomat"



7. Bogusław Linda - Dawid Podsiadło "O Drodze Do"



8. Jakub Sokołowski - Natalia Szroeder "Powietrze"


Trzymajcie się, M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3