piątek, 4 kwietnia 2014

lenistwo

Hello!
Takie jak dzisiejsza notki raczej nie będą się zdarzać, ale szkoda nie wykorzystać mojej rozmowy z kolegą jako materiału do ciekawego pomyślenia.
Trochę wyrwane z kontekstu, ale da się zrozumieć.
Ja:  dla mnie to i tak wyczyn ;> nie potrafiłabym przespać całego dnia, szkoda by mi było tego co można przez ten czas zrobić ^^
Kolega: to nic trudnego spróbuj kiedyś a na pewno ci się spodoba ;D
J:  raczej wątpię, wolę coś robić

K: robienie czegoś jest przereklamowane ;D w lenistwie leży przyszłość ;D
J:  gdyby przyszłość leżała w lenistwie to dalej mieszkalibyśmy w jaskiniach ;D
K: kiedyś lenistwo mogło zabić, dosłownie :) ale dziś nie jest to aż tak konieczne. Śmiem więc twierdzić że proces ewolucji chce pozbyć się gatunku ludzkiego powodując że coraz więcej ludzi jest leniwych... heh... przez co wszyscy umrzemy ;D ale to normalne ;D
J:  gdyby ta wizja nie była tak ponura to mogłaby być nawet zabawna ;D lenistwo prowadzi do niżu demograficznego, hahaha
K:  z tym się zgadzam ;D ale na to nawet najleniwsi znajdują energię ;D
J: więc rację mam ja i lenistwo wcale ludzkości nie będzie przeszkadzało
K: przeszkadzać na pewno nie będzie ale pomóc też raczej nie pomoże 




I weź tu wytłumacz maturzyście, że powinien się uczyć. 

 

1 komentarz:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3