sobota, 12 kwietnia 2014

Niesamowite

Hello!
Z ciekawszych rzeczy tego tygodnia: zostałam poproszona o wygłoszenie przemówienia na pożegnanie maturzystów. Samo wygłoszenie to nie jest problem, ale musiałam to jeszcze napisać. Na szczęście i z tym się szybko uporałam. W poniedziałek jakieś jeszcze poprawki z panią od polskiego, a impreza jest 25. Nie wiem jak to przyjmie pani od chóru, ale nie mogłam się nie zgodzić. 
A dziś znów chce napisać o internetowym programie, który uwielbiam. Chodzi o Polimaty. Są już dość popularne, ale gdy ja zaczynałam je oglądać jeszcze nie były. Nie wiem w sumie jak je określić. Taki edukacyjny zbiór ciekawostek z różnych dziedzin, na dodatek przedstawiony w świetnej formie. Aż trudno mi się zdecydować, które odcinki wybrać na pokazowe. W każdym bądź razie szczerze polecam w wolnych chwilach do pooglądania, bo nie są zbyt długie i ręczę, że czas poświęcony na obejrzenie nie będzie zmarnowany. 



2 komentarze:

  1. Gratulacje, mam nadzieję, że wygłoszenie tego pójdzie ci gładko i bez stresu :)
    A Polimaty znam i uwielbiam (również za prowadzącego ;]). Lubię oglądać też "Mówiąc inaczej" (czyli studentka, która uczy poprawnego polskiego), "Wobecobiektywu" (czyli typowy vlog) i "CzarneOwceShow" (dwóch facetów wyrażających swoje opinie na temat różnych rzeczy, ale to już dla bardziej wytrwałych).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pisać tego typu rzeczy, a Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3