poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kartka z życzeniami

Hej!
Dziś taka szybka notka. Dawno nie pisałam o takiej porze, a kiedyś to była norma. Ale chcę tylko ogłosić powiedzmy akcję polegającą na wzajemnym wysyłaniu sobie kartek na Boże Narodzenie. Uważam, że poczta i listy i wgl cała oprawa, a tym bardziej możliwość zrobienia karki samemu oraz świadomość, że na pewno ta kartka kogoś ucieszy są niesamowicie satysfakcjonujące. I to daje poczucie, przynajmniej mi, spełnienia dobrego uczynku i odnalezienia w tych świętach ich prawdziwego przesłania. A piszę o tym już teraz gdyż, w Wigilię lub jak najbliżej Wigilii chciałabym wszystkie zebrać i pokazać na blogu. Zainteresowanych proszę o zostawienie mi informacji w komentarzu lub od razu ma mailu mirabelka612@gmail.com. 


Pozdrawiam M, <3

1 komentarz:

  1. Kartki są super *___* Ja mam jeszcze listy do napisania Y.Y Oh boże, czemu doba nie ma 30 godzin?

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3