środa, 10 czerwca 2015

Nie tylko w kinie i teatrze IV - Polskie akcenty

Hello!
Czwarta część teledysków, w których występują aktorzy i aktorki miała się pojawić jeszcze w kwietniu, ale nie udało mi się tego zrobić przez cały maj. Nawet nie wiem kiedy on zleciał. Na szczęście przypomniałam sobie, że mam zapisanych kilka teledysków- tym razem polskich. A gdyby kogoś interesowały poprzednie to zapraszam I, II, III.

Agata Buzek "Don't get around much anymore" Rod Stewart & Krzysztof Krawczyk.


Katarzyna Herman "Po drugiej stronie chmur" Bracia


Paweł Deląg  "Niech mówią, że to nie jest miłość" Piotr Rubik


Marcin Bosak "Ostatnia nocka" Yungopolis i Maciej Maleńczuk


Marcin Dorociński "Reconcile" Curly Heads


Andrzej Chyra "Z twarzą Marilyn Monroe" Myslovitz


Agnieszka Dygant "Dla Ciebie" Myslovitz


Małgorzata Socha "Jeszcze o nas" Łukasz Zagrobelny


Za każdym razem, gdy przeglądam te teledyski to odkrywam coś nowego, czy to zespół czy zdolności aktorskie. Niektóre z tych teledysków są dziwne, inne fascynujące. Warto poszukać samemu, bo aktorzy często wybierają mało znane zespoły i tworzą z nimi fenomenalne rzeczy. Takie, że aż ich tu nie pokazuję.

Trzymajcie się, M


3 komentarze:

  1. Uwielbiam teledyski, które są na wysokim poziomie, które są swego rodzaju widowiskiem. Lubię jak opowiadają jakąś historię, mają fabułę. Te też są ciekawe, no i są polskie! Nie wiem co się ze mną dzieje, zawsze byłem znany z antypatriotyzmu, teraz zawzięcie wychwalam polskie produkcje. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że to Chyra w teledysku Myslovitz :)
    Mam problem z dźwiękiem w laptopie i muszę przyznać, że oglądanie teledysków bez głosu jest dość ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawienie :))
    Nie wiedziałam, że Małgorzata Socha występuje w jakimś teledysku, ale miło mnie to zaskoczyło :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3