środa, 13 kwietnia 2016

Pierwsza blogowa ankieta

Hello!
Bloguję od trzech i pół roku, blog ewoluował i zmieniał się, ale teraz czuję, że potrzebuję jeszcze większej zmiany, chciałabym się otworzyć na nowe pomysły i sugestie. Nie chcę dalej twierdzić, że piszę tylko dla siebie i własnej przyjemności, bo jakiś czas temu moje postrzeganie bloga jako miejsca w sieci nieco się zmieniło i dwa powyższe stwierdzenia są już za wąskie.
Dlatego bardzo Was proszę o wypełnienie niekrótkiej i skomplikowanej ankiety dotyczącej Mirabell- Między innymi kulturalnie. Abym mogła się dowiedzieć co tu lubicie, czego nie, czego chcielibyście więcej, co powinnam zmienić itp.


Ankieta nie wyszła idealnie, nie wiem dlaczego raz polskie znaki działają, raz nie, stwierdziłam, że jednak nie będę ich używać, choć wiem, że może to sprawić, że słowa będą dziwne. Poza tym to pierwsza ankieta, mam nadzieję, że będzie działała w miarę dobrze. W trakcie przygotowywania spostrzegłam, że chyba będę musiała rozbić ją na dwie części, tak abym wnioski z tej mogła zawrzeć w kolejnej. Wybaczcie więc błędy i zapraszam do rozwiązania ankiety.


 ANKIETA

Myślę, że będę Wam o niej przypominała przez najbliższe 2-3 tygodnie, potem zrobię koleją część i w maju podsumowanie i wnioski.

LOVE, M

 

7 komentarzy:

  1. Ankieta już wypełniona ;)
    Sama powinnam zrobić porządki na moim blogu, ale na razie brakuje mi na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełnione! I och...załamka, po raz pierwszy w ankiecie załapałam się na 3 przedział wiekowy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypełniłem ankietkę, ale nie lubię jak bloger pyta publiczność o takie rzeczy. Kominek w swoich książkach mądrze prawi: to Twoje miejsce i niech ewoluuje razem z Tobą, a nie grupką czytelników, którzy i tak się zmieniają. My odpowiemy tak, potem przyjdą nowi i co? Modyfikuj wedle uznaaaania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Przez 3,5 roku się nie pytałam, teraz poczułam potrzebę dowiedzenia się paru rzeczy, bo z komentarzy trudno wyciągnąć jakieś jaśniejsze wnioski, a taki mały rekonesans co ludzie lubią i co im się podoba, warto zrobić.

      Usuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3