wtorek, 2 lipca 2013

"Gdyby każdy kolec różę miał..."

Hej!
Dwa dni remontu za mną! I tylko taka mała rado ode mnie- nigdy nie dajcie się wrobić w zrywanie tapety ze ścian, nigdy. Ja nie wiem jak ja piszę, bo ręce mi odpadają. No poza tym jak tylko mogę to siedzę z D. albo ona ze mną i tak jakoś lecą dni. A żeby robota była przyjemna słucha się muzyki. Dzisiaj przedstawiam kolejny zespół, bo uznałam, że lepiej pisać jakich zespołów słucham niż rozwodzić się o gatunkach muzycznych. Tytuł dzisiejszej notki wzięty jest z piosenki tegoż zespołu, do której teledysk swoją premier miał wczoraj. Piosenka to "Nice" a zespół to LemON. I tak jak poprzednio nie widzę sensu w pisaniu dlaczego ich lubię. nich muzyka przemówi sama. 

Teledysk do  "Nice"
"All you need is love"
"Lżejszy" 
LOVE, M <3

5 komentarzy:

  1. Ja nie cierpię remontów. Na takie czasy wolę raczej "wyprowadzić" się z domu i wrócić po wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. LemON <33
    w końcu coś normalnego, haha :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj remont - najgorszy etap w życiu domowym! A co do LemON to raczej bardziej preferuję rap ... ta muzyka do mnie nie trafia!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. znam od nich dwie piosenki. Oczywiście "Napraw" i "Będę z tobą". Ta pierwsza strasznie mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie piosenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3