wtorek, 5 listopada 2013

Tydzień z telefonem

Hej!
Trochę się zapuściłam w pisaniu, ale to przez podróż do Warszawy, wczoraj byłam padnięta, dopiero teraz mam chwilę spokoju. A ta wycieczka tak w środku tygodnia oczywiście w celach naukowych, przytransportowałam się tu do Biblioteki UW. Ale o przygodach tam może w następnym poście, bo to w sumie dość ciekawe. 
Na dzisiaj, a w zasadzie to już na wczoraj miałam przygotowane zdjęcia z telefonu z poprzedniego tygodnia. Postanowiłam robić jak najwięcej zdjęć przez te 7 dni, w sumie wyszło ponad 30, ale ja wybrałam 12 do pokazania.Chciałam tak robić zdjęcia przez cały miesiąc, ale w sumie po tym  tygodniu o tym zapomniałam, jakoś nie jestem przyzwyczajona do tego, że telefon służy do czegoś więcej niż dzwonienie.














 /nauka na historię/ wąsaty kalendarz/ czytanie "Dziadów"/ przepiękny obraz w podręczniku do polskiego/ część książek na olimpiadę/ czytanie/ widok ze szkolnego okna/ wygoda w związku z posiadaniem laptopa/ kawa i ciastko z siostrą/ drzewa na osiedlu/ uwielbiam widok z mojego okna <3/

LOVE, M ,3







2 komentarze:

  1. Moja przyjaciółka ma identyczny kalendarz :)
    "Dziady" - współczuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też obiecuję sobie, ze będę robić zdjęcia, a wychodzi jak wychodzi.
    "Dziady" są fee. Głównie 3 część. My teraz czytamy "Lalkę" <3

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3