wtorek, 7 stycznia 2014

"W żłobie leży, któż pobieży kolędować.."

Hej! 
Wczoraj po raz pierwszy w moim mieście organizowany był Orszak Trzech Króli. Nie wiem, czy to taka zasada, ale każda szkoła coś dodawała do tego orszaku od siebie. Z mojej poszło chyba to co mamy najlepszego do zaprezentowania czyli chór. Było troszkę zimno i miałyśmy śpiewać bez kurtek, ale chyba na szczęście kurtki jednak wzięłyśmy. Było to dość duże przedsięwzięcie logistyczne, było mnóstwo ludzi, a my śpiewałyśmy przy ostatniej scenie i w sumie wyszło 30 minut opóźnienie, a my stałyśmy i marzłyśmy godzinę. Fakt, faktem brałyśmy udział w przyjemniejszych imprezach, ale w sumie ta była pierwsza i miało prawo coś nie wyjść. 
Co do zdjęć, mam aż 1. Chociaż nie 2, ale drugie nie nadaje się do publikacji. Na 5 portali na jakich są zdjęcia, tylko na 3 są chóru, z czego w jednym mnie nie widać więc nie będę tu pokazywała, z jednego portalu nie można ich zgrać, a właśnie z tego trzeciego mam to aż jedno. 
Więcej zdjęć, tak ogólnie <klik>
Żeby ułatwić Wam szukanie, jestem druga z lewej w pierwszym rzędzie, a jak by inaczej i mam kurtkę w trzech kolorach i aureolkę ^^ Tak z założenia wszystkie miałyśmy być anielicami.

1 komentarz:

  1. Kurde, czysta radość, że cię znalazłam i to bez wskazówek :D
    Cóż, brzmi źle (zimno ;_;) wygląda fajnie, no ale spoko pierwszy raz, to miało prawo nie wyjść :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3