sobota, 22 lutego 2014

Gdzieś to już słyszałem.

Hi!
Ferie na półmetku. Na początku było nawet ambitnie, a teraz nie chce mi się robić zupełnie nic. Czekam na wyniki olimpiady. Czytam trylogię husycką Sapkowskiego, cóż historia nie daje o sobie zapomnieć, chociaż o wydarzeniach stanowiących kanwę tych książek będę się uczyła pod koniec tego albo w przyszłym roku. Wyszywam i co lepsze prawie skończyła, niestety nie ominie mnie kolejna wizyta w pasmanterii, bo oczywiście źle wyliczyłam ilość potrzebnej mi muliny. Sprzątam. Może w przyszłym tygodniu uda mi się nadrobić towarzyskie zaległości.
Dziś troszkę też o muzyce, bo chciałam Wam pokazać program radia RMF FM, który uwielbiam. Mianowicie: Gdzieś już to słyszałem. Czyli o coverach, kradzieżach muzyki, różnym wykonaniom tego samego utworu i tym podobnym sprawom. Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć, na przykład, że bardzo często nie oryginalna piosenka osiągnęła ogromny sukces a jakiś jej cover. Wybrałam bardziej interesujące odcinki, a ich długość też pozawala je z przyjemnością oglądać w ilościach hurtowych.



2 komentarze:

  1. Kurde, nie wiedziałam, że coś takiego wgl jest. A jest to niesamowicie ciekawe. Coś czuję, że wiem jak spędzę najbliższe pare godzin ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że o tym napisałaś, muszę bliżej się z tym zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3