niedziela, 9 lutego 2014

Happy Birthday Tom !

Hi!
Ten post by nie powstał gdyby nie miłość mojej koleżanki z ławki do aktora wcielającego się w rolę Lokiego w Thorze i Avengersach. Po prostu zalewa mnie ona gifami i zdjęciami z nim z roli głównej i trudno nie zacząć czuć do niego choć cienia sympatii. Poza tym kiedyś wspominałam, że jestem fanką wszelkiego rodzaju filmów na podstawie komiksów więc wpisuje się to niejako w moje zainteresowania. Oczywiście mowa tu o Tomie Hiddlestonie, który dziś obchodzi 33 urodziny. Druga sprawa post by się tu nie pojawił gdyby K. z samego rana nie wysłała mi tego: 



Czyż to nie jest urocze?  ^^

1 komentarz:

  1. to jest bardzo urocze aczkolwiek gościa nie lubię :D

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3