czwartek, 9 maja 2013

100 !!!

Hej!
Dzisiaj wypada 100 notka na moim blogu, a to chyba dla każdego kto prowadzi bloga ważny post. Oczywiście nie byłoby go bez czytelników i innych blogerek. Chciałbym podziękować wszystkim którzy tu zaglądają. Zakładając te moje miejsce w sieci nie spodziewałam się, że tak długo wytrwam w tym co zaczęłam robić i choć miałam załamanie już chyba nie wyobrażam sobie nie dzielenia się tym co robię tutaj. Chyba jestem wielką szczęściarą, bo nie spotkałam się z krytyką, a jedynie z bardzo ciekawymi i inspirującymi ludźmi. Tak więc bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwatora. Ściskam wszystkich i każdego z osobna ;) 
A przy okazji postanowiłam założyć bloglovin, bo podobno obserwatorzy mają zniknąć. Cóż przezorny zawsze ubezpieczony, a na pewno ułatwi mi to w razie czego dostęp do waszych blogów, a także wam do mojego.  


LOVE, M <3

5 komentarzy:

  1. http://assykate100.blogspot.com/ - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, mi chyba też za niedługo wypadnie 100 post. To niesamowite, że można się do czegoś tak przywiązać. No i oczywiście GRATULACJE, że się nie poddałaś, że piszesz i wgl za całość. I no ja cię też ściskam, a co mi tam ^.^
    I w sumie też muszę sobie założyć to coś dla obserwatorów, ale jakoś ostatnio nie mam czasu na nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję sety! U mnie dopiero 32 jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje, ze wytrwalas, mam nadzieje, ze ja tez dam rade! <3

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3