sobota, 11 maja 2013

Bułeczki twarogowe



Hej!
Zaraz lecę na korki z matmy i chyba będzie to jedyna moja rozrywka dzisiaj ze względu na pogodę, przed chwilą przestało padać a chmury nadal wiszą, oraz ze względu na naukę, nie tylko matematyki.
Ale wcześniej chciałam wam zostawić przepis na bułeczki twarogowe. Jest bardzo prosty i bardzo pyszny.  Mam go z jakiejś książki, niestety nie pamiętam jakiej. Po wielu próbach i zmianach  uzyskałam najlepsze proporcje składników.
Składniki:
2 szklanki mąki plus trochę gdyby ciasto za bardzo się lepiło
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki soli
opakowanie (150g) serka naturalnego lub ze szczypiorkiem
plus pokrojony szczypiorek jeśli z serkiem naturalnym
100 ml mleka plus trochę
starty ser
przyprawy według uznania, w oryginalnym przepisie jest gorczyca i ostra papryka, ja wolę słodką, oraz bazylię i oregano.
Przygotowanie:
Piekarnik nagrzać do 200 stopni C. Do miski wsypać wszystkie suche składniki, dodać twarożek i delikatnie połączyć z resztą składników. Dodać mleko, dość szybko rozrobić ciasto. Przełożyć je na tortownice i rozwałkować na grubość ok. 2 cm. Wycinać szklanką bułeczki, powtarzać aż nie zostanie ciasta. Posmarować bułki resztą mleka, posypać serem. Piec ok. 20 minut, aż podrosną i się zarumienią. 
Smacznego, M <3

8 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś smaka!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe tem przepis!
    mam nadzieje, ze tak samo smakuja one jak wygladaja!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie. Muszę to później opraktykować :D
    A co do mojego śpiewania, to nie jest dobry pomysł, uwierz mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają smacznie <3
    zaraszam na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing recipe! Just yummy:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie obserwuje zapraszam do siebie :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3