wtorek, 17 czerwca 2014

Per te

Hello!
Dawno nie pisałam nic o muzyce. Ale ostatnio nie odkryłam żadnego nie słyszanego wcześniej zespołu ani szczególnie nie słucham kogoś konkretnego. Może z wyjątkiem osoby, której muzykę dziś zaprezentuję. Josh Groban nie jest zbyt popularny w Polsce. Chyba, że jesteście fanami  "Troi", bo jedna z jego najpopularniejszych piosenek pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do tego filmu. A ja z K. jakoś na jesieni, byłyśmy na "Muppetach", gdzie oczywiście z naszymi zdolnościami do słyszenia różnych rzeczy, od razu zauważyłyśmy, że ktoś tam ma bardzo ładny i znany nam głos. Co się tyczy już samego głosu to jest po prostu przepiękny. To chyba takie zboczenie, bo uwielbiam taki sposób śpiewania i operowania głosem.
Przedstawiam kilka wybranych piosenek.Pierwsza z filmu, druga, chyba moja ulubiona, 3 i 4 cudowne i też jedne z najulubionych. Nie chcę przesadzać, ale bardzo trudno było dokonać tego wyboru, bo najchętniej to bym tu zamieściła jeszcze z 10 piosenek.

Trzymajcie się, M <3

6 komentarzy:

  1. Kojarzę tę piosenkę z "Troi", ale nigdy nie wiedziałam, kto ją śpiewa. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim i według mnie ma cudowną barwę głosu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Troje' uwielbiam :) chociaż tego muzyka nigdy wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że nie jestem jedyną osobą, która go nie zna :))

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3