piątek, 15 grudnia 2017

Nie tyko w kinie i teatrze XXIV - Nowości

Hello!
W końcu i to dużo szybciej niż przypuszczałam udało mi się w końcu zebrać same nowości. Byłam pewna, że będę musiała znów czekać, łączyć nowsze i starsze klipy, ale jakoś tak wyszło, że ostatnio ukazało się kilka pasujących do kategorii teledysków i nie sposób nie wykorzystać okazji, na coś, co jak już wspomniałam chciałam zrobić od początku cyklu.

I właśnie cykl "Nie tylko w kinie i teatrze" powstał, aby pokazywać aktorów i aktorki występujących w teledyskach, ale już od pewnego czasu zdecydowanie skręca w stronę samych teledysków. Pojawiły się wpisy o reżyserach, o cyklu teledysków "The Lumineers" i chciałabym pisać więcej nieco ogólnych teledyskowych wpisów. A jednocześnie bardzo nie chcę zmieniać tytułu cyklu, bo jest on dla mnie bardzo ważny. Także od przyszłego roku pod szyldem Nie tylko w kinie i teatrze będą pojawiały się klipy i wpisy, nie mające nic wspólnego z aktorkami i aktorami. To znaczy tradycyjne notki jak do tej pory też będą, ale moje zainteresowanie teledyskami rozrosło się w ciągu tego roku bardzo i jest całe mnóstwo ciekawych rzeczy, o których chciałabym pisać. Myślę też o zmianie numeracji na arabską, bo jeszcze trochę a sama nie ogarnę rzymskiej.


17 sierpnia 2017

 Logic - 1-800-273-8255

Dobra, to nie jest aż tak nowy teledysk, ale nie mogłam go nie pokazać. Odkryłam go przypadkiem, bo zobaczyłam na liście nominowanych do Grammys (notabene przez tydzień na facebooku pokazywałam wszystkie teledyski) i uważam, że powinien wygrać, bo ze wszystkich podoba mi się najbardziej. Jest poruszający, świetnie gra z piosenką i ma kilka naprawdę ciekawych pomysłów. Ale opowiedziana w nim historia jest najważniejsza. Tytuł piosenki to numer telefonu do amerykańskiej linii życia do spraw zapobiegania samobójstwom  ( nie wiem, czy to dobre wytłumaczenie, dokładnie jest to National Suicide Prevention Lifeline w Polsce byłoby to chyba Telefon Zaufania)

Zapomniałam o najważniejszym, bo to jeszcze wybór z aktorami i aktorkami.  W teledysku jest pięć cameos, tak twierdzi Wikipedia i  jej wierzę, ale ja rozpoznałam tylko Dona Cheadle'a.


21 listopada 2017

Pink - Beautiful Trauma 

Raz na jakiś czas przeglądam teledyskowe nowości (chociaż muszę przyznać, że YT ma spore opóźnienia w pokazywaniu i jest bardzo wybiórczy, ale póki co nie mam szybszego źródła informacji) i takim sposobem zobaczyłam, że ukazała się nowa piosenka Pink. I od samego początku widać, że klimat klipu będzie super niby retro, ale nie do końca, z dużą dawką sarkazmu, bardzo w stylu Pink i Pin-up girl, kilometry dystansu do siebie, ironia i wiele więcej. Jest także zabawny i chociaż to nie czarny humor, to śmieszność tego teledysku powoduje momentami jednak pewien dyskomfort i trzeba się zastanowić czemu. 

W roli Freda Harta występuje Channing Tatum, sama Pink to Ginger Hart, a gościnnie pojawia się także Nikki Tuazon.



22 listopada 2017

Sia - Santa's Coming For Us

Ten teledysk powinien zasadniczo trafić do kategorii W grupie raźniej, ale najbliższy post będzie w styczniu, a to będzie już po Świętach i nie będzie pasował. A więc Kristen Bell, Henry Winkler, Dax Shepard, J.B. Smoove, Susan Lucci, Sophia Lillis, Wyatt Oleff i Caleb McLauhlin celebrują Święta w retro wesołym stylu. A teledysk ma też napisy karaoke więc jeśli jesteście w stanie zaśpiewać tak wysoko jak Sia to możecie spróbować. Jeśli nie jesteście też próbujcie, świąteczne piosenki są po to, aby się nimi cieszyć.


1 grudnia 2017 

Demi Lovato - Tell Me You Love Me

Teledyski przeważnie, nawet jeśli opowiadają historię, a do tego są popowe, mają więcej niż prostą fabułę,  rzadko zdarza się coś zaskakującego. Po tym teledysku też za wiele się nie spodziewałam. Oglądałam go ze średnim zainteresowaniem, chociaż trzeba przyznać, że osoba odpowiedzialna za zdjęcia odwaliła kawał dobrej roboty, bo niektóre ujęcia są naprawdę bardzo ładne i ogólnie z takiej estetycznej strony, scenografii jest ładny. Ale wracając do historii - to teledysk ze zwrotem akcji.

A w tym teledysku mamy Jesse Williamsa.


1 grudnia 2017

James Arthur - Naked 

Znalazłam tę piosenkę wczoraj (przedwczoraj, gdy to publikuję jest piątek, a znalazłam ją w środę, a piszę w czwartek) i dzięki niej ta notka ma rację bytu, bo jest piątym teledyskiem.  I jest super. Pomysł na klip bardzo, bardzo mi się podoba, bardzo, a piosenka też jest bardzo ładna. Obejrzyjcie, posłuchajcie, jestem pewna, że wielu osobom się spodoba.


W teledysku Jamesowi partneruje Cressida Bonas.

1 komentarz:

  1. Świetne zestawienie i bardzo interesujący pomysł na cykl wpisów - z pewnością będiemy wracać i z przyjemnością czytać! :) Teledysk P!nk do "Beautiful Trauma" został świetnie zrealizowany, Channing Tatum nieźle poradził sobie w tej roli, ale faktycznie jest w tym klipie coś, co każe zadać sobie pytanie czy to wszystko to na pewno tylko żart. Niemniej jednak album z tym kawałkiem jest naprawdę dobry i gorąco go polecamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3