środa, 11 maja 2022

Sezon wiosenny anime 2022 - pierwsze wrażenia

 Hello!

 Bez zbędnych wstępów - kilka krótkich uwag o anime, które ostatnio rozpoczynałam oglądać! 

Spy x Family

Spy x Family

To anime jest przezabawne i przeurocze, rozumiem, czemu manga jest tak popularna i czemu wszyscy byli podekscytowani, gdy okazało się, że dostanie anime. Naprawdę nie pamiętam, kiedy ostatnio oglądanie anime dostarczyło mi tyle radości i rozrywki. Już je uwielbiam i czekam na kolejne odcinki!

Shikmori is not just a cutie

Projekty głównych bohaterów są ładne, ale nie zapowiada się szczególnie bogate w treści anime. 

Herione Tarumono! Kiraware Heroine to Naisho no Oshigoto

Gdyby tylko główna bohaterka nie miała tak irytującego głosu to - pomimo że dzieje się w liceum - to mogłoby być naprawdę przyjemne anime do oglądania, bo wydaje się całkiem zabawne. I może kryje się w nim coś więcej. Chociaż mam nadzieję, że nie romans.

Poza tym są w nim idole, którzy debiutowali piosenką Romeo a ich fandom nazywa się Julie, więc.....

Tomodachi Game

Anime z głównym bohaterem, co mu źle z oczu patrzy i jak na coś a'la Igrzyska śmierci czy inne Squid Game jest zaskakująco nudne. Może to dlatego, że nie za bardzo znamy bohaterów - a dokładnie informacji w openingach/endingach, to nie jest dobry sposób na budowanie historii postaci.  

Shokei Shoujo no Virgin Road

Być może to tylko wrażenie, ale wygląda na to, że w tym sezonie jest sporo anime z dziewczynami w rolach głównych. Nawet anime o przenoszeniu się do innego świata ma trzy główne bohaterki. Niestety fabularnie nie wydaje się szczególne i zupełnie się nie wciągnęłam. Muszę jednak przyznać, że ma całkiem intrygujący opening. 

Summer Time Render

Anime, które zaczyna się od pogrzebu, kumulujących się pytań, sugestii czegoś nadprzyrodzonego i pętli czasowej. To sporo jak na pierwszy odcinek anime, które ma mieć odcinków 24. Trzeba mu przyznać, że jest wciągające i dostępne odcinki ogląda się szybciutko. Czy kolejne będę śledziła? Raczej nie, bo czegoś mi jednak brakuje w tym anime; może poczucia stawki, a może to kwestia tego, że cechą głównego bohatera jest to, że jest głównym bohaterem. 

Paripi Koumei

Według niektórych drugie - po Spy x Family - najlepsze anime tego sezonu. 

Po pierwsze jest ono nieco poważniejsze niż sądziłam, że będzie. Po drugie rozumiem, dlaczego zostało okrzyknięte drugim anime. Po trzecie jest naprawdę bardzo ładne, jakoś kreski i animacji na najwyższym poziomie. W sumie nie sądziłam, że koncept chińskiego generała, który odrodził się w Japonii i pomaga początkującej piosenkarce może być tak dobrze wykorzystany - a jest.   

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagrama!  

LOVE, M

7 komentarzy:

  1. Moze czas bym wróciła do anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie oglądałam anime.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jeszcze przede mną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio oglądałam anime chyba w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w końcu coś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, dawno nie oglądałam anime. Ostatnio bodajże w gimnazjum widziałam Yamato Nadeshiko shichi henge

    OdpowiedzUsuń
  7. Spy x family jest cudowne. Anya jest najsłodszym i najzabawniejszym dzieckiem ze wszystkich anime. A tej jej miny! <3
    Irytujący głos będzie czynnikiem który sprawi że Herione Tarumono! nawet nie sprawdzę.
    Tomodachi Game bardzo lubię ale w wersji mangowej. Anime niby wiernie przedstawia wydarzenia ale w trochę innym nastroju (np za szybko zaczęli wprost sugerować że z głównym bohaterem jest coś bardzo nie tak) przez co, nie wiem czemu, źle się to ogląda. Bohaterowie w mandze niby też nie byli bardziej przedstawieni ale jakoś tam łatwiej było się do nich przywiązać i obchodziły mnie ich losy - jakbym znała tylko wersję anime byliby mi całkowicie obojętni. Animacja też jest średnia. A tak czekałam na tą adaptację :(
    Z isekai mam w planach jedynie drugi sezon bohatera tarczy
    Summer Time Render z opisów brzmi jak coś bardzo w moim guście, czekam na wszystkie odcinki, mam nadzieję że odbiorę je lepiej niż ty
    Paripi Koumei ma bieżąco ogląda mój brat i też bardzo polecał


    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3