czwartek, 13 marca 2014

The Complete Life's Little Instruction Book

Hello!
Z przerażeniem słucham prognozy pogody zapowiadające ochłodzenie na weekend. Już jest nieodwołalnie wiosna! Przynajmniej ja jestem tak nastawiona. Czas na zamiany i sprzątanie, nowe postanowienia i takie tam. Może bliżej 21 napiszę coś więcej o tym czym ta pora roku jest dla mnie.
Dziś natomiast coś o czym zapomniałam. Miałam zamiar wprowadzić cykl notek z poradami zawartymi w książce "Duży Mały Poradnik Życia" i pisałam o tym tu. Niestety ze względu na to, że zapomniałam nie mogę napisać jak to wyglądało w praktyce. Ale od tego miesiąca postaram się być bardziej obowiązkowa więc wybrałam kilka "zadań".
71. Naucz się robić piękne przedmioty własnymi rękami.
83. Pamiętaj, że w interesach i w stosunkach rodzinnych najważniejszą rzeczą jest zaufanie.
94. Niech się stanie twoim przyzwyczajeniem oddawanie przysług ludziom, którzy nigdy się o tym nie dowiedzą. 
97. Zawsze miej przed oczami coś pięknego, nawet jeżeli to będzie stokrotka w szklance. 
107. Uśmiechaj się jak najczęściej. To nic nie kosztuje i jest bezcenne. 
110. Nigdy nie żałuj pieniędzy wydanych na kwiaty lub na książki.
122. Zatrzymuj się i czytaj przydrożne historyczne tablice.

125. Naucz się słuchać, okazja czasami puka bardzo cicho.

Ostatni jest jednym z moich osobiście najbardziej ulubionych, M <3

2 komentarze:

  1. Ostatnie "zadanie" przepiszę sobie na karteczkę i przyczepię do tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te propozycje. Tak sobie myślę, że wpiszę je do pamiętnika .. :)

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3