piątek, 2 sierpnia 2013

What's my name?

Hej!
Staram się wakacje spędzać aktywnie, może nie koniecznie chodzi o sport, a raczej o to, aby spotykać się z ludźmi i mogę powiedzieć, że mi to wychodzi. A w chwili wolnego czasu zrobiłam to co planowałam już od dawna, ale jakoś nigdy nie było okazji, mianowicie kupiłam antyramę i powiesiłam w niej projekt graffiti mojego imienia, który robiliśmy na zajęciach artystycznych w gimnazjum. Oczywiście nie robiłam tego farbami tylko kredkami i spokojnie zmieściło mi się to na kartce A4. Jest napisane Klauduś, bo wtedy i w sumie nadal uwielbiam jak ludzie się tak do mnie zwracają. 




LOVE, M <3

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. My nie robiliśmy czegoś takiego w gimnazjum, a szkoda, bo całkiem pomysłowe :3
    No i dobrze, że aktywnie spędzasz czas, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wyglada :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama lubie robic podobne napisy, choc przyznam ze juz dawno tego nie robilam :P

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3