piątek, 2 maja 2014

Dziękuję!

Hej!
Dla mnie, osoby będącej na rozszerzonym języku polskim i dumnie tytułującym się humanem, liczby i matematyka to coś dość strasznego. Ale liczba 10 000 wyświetleń bloga to zdecydowanie coś wyjątkowego. Dziś co prawda jest już ich 10130 co jest jeszcze bardziej niesamowite. Aż trudno mi w to uwierzyć. Oczywiście słowa uznania należą się Wam, moi drodzy czytelnicy. Dziękuję, dziękuję, dziękuję <3  Poza tym uwielbiam świętować więc każda okazja jest dobra. 


Wygląda to niesamowicie, ale już to pisałam. Osoby, które tu zaglądają też są niesamowite. 

Żeby nie było tak pusto, dorzucę kilka życiowych porad z książki "Duży Mały Poradnik Życia". Miałam to robić co miesiąc, ale jakoś mi to nie idzie.

126. Naucz się wiązać muszkę. (Bo muszki są super!) 
127. Noś śmiałą bieliznę pod najbardziej konserwatywnym ubiorem. (A to ciekawe)
139. Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko co mu zostało.
150. Śpiewaj w jakimś chórze. (Śpiewam!)
164. Bądź punktualny i wymagaj tego od innych. 
169. Bądź oryginalny. 
171. Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą. 

Pozdrawiam, M <3

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne porady w tym poradniku ;) Gratuluje 10000 wyświetleń mi do tego daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyświetleń. Życzę wszystkiego dobrego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 tysięcy... ja na razie powoli do nich dobijam. Powodzenia w pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3