sobota, 31 maja 2014

Maj zdjęciowo

Hej!
Ostatnio rzadko pojawiają się zdjęcia z danego miesiąca czy jakiegoś okresu czasu. Głównie dlatego, że zepsuł mi się aparat w telefonie. Ale nie narzekam, poza tym wolę korzystać z normalnego aparatu.
W ramach ciekawostki. W czwartek było otwarcie nowej galerii w moim mieście, w sumie ma trwać 7 czy 8 dni. Na dziś zaplanowany był pokaz mody. Oczywiście ubrania pochodziły ze sklepów, które się w niej znajdują. Powiedzmy, że nie było to coś prestiżowego, ani nic w tym rodzaju, no ale pokaz mody i jak mogłam nie iść? Przynajmniej mniej więcej wiem co jest tych sklepach.

 Przygotowywanie cytatów, w trakcie czytania książki. Kaktus ma ochronę na doniczkę, w postaci mojej starek chustki. Poplątana mulina, bo szyje się ambitnie.
 Kolejna seria do czytania. Uwielbiam mój podręcznik do angielskiego. I ćwiczenia także. Co ciekawego można znaleźć na strychu u babci. Nauka na dyrektorski z polskiego idzie pełną parą. Niestety w tym miesiącu choróbsko dopadło również mnie.
Jak już wspominałam: uwielbiam moje podręczniki do angielskiego <3

4 komentarze:

  1. Najlepszy podręcznik do angielskiego ever <3
    Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz, bo pogoda wraca do normy i robi się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego czytania i szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje książek ! ^^

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3