wtorek, 27 maja 2014

Very Fandom Mother's Day

Hej!
Ja jak zawsze do tytuł z czasem. Ale najważniejsze, że wczoraj pamiętałam, chociaż u mnie w domu raczej jest tak, że okazujemy sobie uczucia codziennie. Podobnie ma się sprawa z dniem kobiet, dniem chłopaka, dniem dziecka, a nawet urodziny. Takie święta są dla znajomych.
Dziś mam tylko do pokazania urocze obrazki, związane z Dniem Matki, znalezione w zaułkach tumblr'a i będące jak najbardziej wyrazem mojego uwielbienia ekranizacji komiksów Marvela, ze szczególnym naciskiem na Thora. Albo w zasadzie na jego brata ;D Gify, co prawda nie są może zbyt optymistyczne, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby ich nie umieścić.



























LOVE, M <3

5 komentarzy:

  1. ale fajne obrazki :)

    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia/obrazki,Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Dzień Matki był wyjątkowo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Thora i jego brata :) Śliczne obrazki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super (: Ja tez miłość okazuję na co dzień (:

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3