wtorek, 13 maja 2014

Spotkania chóralne

Hello!
W niedzielę w moim mieście po raz 17 odbyły się Spotkania Chóralne. Z tego co sobie przypominam brałam udział w 4 na 5, gdy miałam okazje. Śpiewałyśmy trzy utwory. Z czego jeden wybrany, ale chyba najmniej efektowny jest na nagraniu poniżej, od 6:35, a jego tytuł to "Służyłem ja tobie". Zdjęcia pochodzą z portalu eostroleka.pl.


Zgaduj zgadula gdzie jestem, ale mogę podpowiedzieć, że minę mam super ^^

Zdjęcia jakością nie powalają, co mnie trochę dziwi. Niedługo powinny pojawić się też jakieś na stronie szkoły więc pojawią się pewnie i tu. 

LOVE, M <3

3 komentarze:

  1. Aż mi się przypomniał mój przegląd chórów z podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, też śpiewasz w chórze? Dożywotnie propsy! :D

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3