piątek, 19 stycznia 2018

Crunchyroll Anime Awards 2017

 Hello!
 I znów mamy nominacje do nagród, w przypadku, których czuję się mniej więcej kompetentna do wypowiadania się o kandydatach. Mniej więcej, bo zdecydowanej większości anime nie widziałam, ale bacznie obserwowałam, co działo się w sieci w związku z kolejnymi odcinkami i patrzyłam, co fani lubią. Podobnie jak w zeszłym roku poprosiłam brata, aby nieco uzupełnił moje przewidywania.
Notka będzie uzupełniona o komentarz także po ogłoszeniu wyników.



D: Przyznam szczerze, że słyszałem łącznie o 5 tytułach z całego zestawienia z czego 3 oglądałem.
Z tego powodu moja opinia jest mocno nie kompletna.


Anime of the Year

    March comes in like a lion Season 2

    Made in Abyss

    Land of the Lustrous

    My Hero Academia Season 2

    Showa Genroku Rakugo Shinju Season 2

    Little Witch Academia

O nominacjach:
M: Mam przeczucie, że walka o pierwsze miejsce odbędzie się pomiędzy March comes in like lion a My Hero Academia, ale na korzyść tego drugiego tytułu.
D: Siostra nie wie o tym, jaki hype powstał na temat Made in Abyss i według mnie, to właśnie jest zwycięzca, ale osobiście kibicuje My Hero Academia.

O wygranych:
K: Brat miał rację, mi mimo wszystko szum wokół Made in Abyss przeszedł koło nosa.
D: Tak jak przewidziałem Made in Abyss wygrało jako całokształt ale My Hero Academia zgarnęło większość nagród.


Manga of the Year

    Golden Kamuy Vol. 1

    My Lesbian Experience with Loneliness

    My Brother's Husband Vol. 1

    In This Corner of the World

    Descending Stories: Showa Genroku Rakugo Shinju

    Delicious in Dungeon Vol. 1

O nominacjach:
M: O ile w przypadku anime jestem w stanie coś powiedzieć, na podstawie obserwacji fandomu, to  w przypadku mang jest to dużo trudniejsze. Ale zrobiłam mini research i obstawiam, że In This Corner of the World oraz Descending Stories: Showa Genroku Rakugo Shinju mogą wygrać.
D: Nie czytam mang więc niewiele mogę powiedzieć... obstawiam Descending Stories: Showa Genroku Rakugo Shinju, ale to ślepy strzał.

O wygranych:
M: Pojęcia nie mam co to za manga i raczej nie będę sprawdzać.
D: Zgadzam się z M. 

Grafiki pochodzą ze strony Crunchyrolla na Facebooku.

Best Action

    My Hero Academia Season 2

    Land of the Lustrous

    Blood Blockade Battlefront & Beyond

    Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans Season 2

    Attack on Titan Season 2

    Fate/Apocrypha

O nominacjach:
M: Trochę się zdziwię, jeśli Atak Tytanów nie wygra, ale MHA2 też w sumie może.
D: Ten sezon Attack on Titan był ubogi w akcje. Kolejny Fate? To się ludziom nie nudzi? Więc obstawiam My Hero Academia.

O wygranych:
M: Trochę się zdziwiłam, ale mniej niż sądziłam.
D: Miałem rację, co mam dodać?

Best Drama

    Showa Genroku Rakugo Shinju Season 2

    March comes in like a lion Season 2

    Made in Abyss

    The Ancient Magus' Bride

    Scum's Wish

    ACCA: 13-Territory Inspection Dept.

O nominacjach:
M: Oblubienica Czarnoksiężnika!
D: Loszka magika albo Zrobione w otchłani (The Ancient Magus' Bride vs Made in Abyss).

O wygranych:
M: TAK!
D: Tak jak powiedziała pewna ryba "Oglądajcie LOSZKĘ MAGIKA, bo to fajne anime!".
(https://youtu.be/cu8aJacOZUs)

Best Comedy

    Miss Kobayashi's Dragon Maid

    Mr. Osomatsu Season 2

    Little Witch Academia

    KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World! Season 2

    GAMERS!

    Tsuredure Children

O nominacjach:
M: Ogólnie nie oglądam zbyt wielu komedii, ale to zdecydowanie one wywołują najżywsze reakcje w internecie. Z prezentowanych 1, 3 i 4 mają duże szanse, z czego stawiałabym na KonoSubę.
D: Jak Konosuba nie wygra, to ja nie wiem, co jest nie tak z oceniającymi.

O wygranych:
M: A jednak pierwsze. Może drugi sezon KonoSuby nie był tak zabawny, jak pierwszy, a Dragon Maid naprawdę było lubiane w internecie.
D: Zawiodłem się, meh.


Best Slice of Life

    Recovery of an MMO Junkie

    Tsuki ga Kirei

    Girls' Last Tour

    Kemono Friends

    Sakura Quest

    Interviews with Monster Girls

O nominacjach:
M: Chyba nawet widziałam 2 lub 3 odcinki Sakura Quest, ale z tego co kojarzę wielu ludzi się tym anime rozczarowało. Poza tym mam wrażenie, że połowa tych nominacji nie zmieściła się w kategorii komedia. W każdym razie sądzę, że pierwsze lub drugie anime wygra.
D: Yyy... nie znam nic a słyszałem tylko o Sakura Quest, które podobno nie jest wybitne.

O wygranych:
M: Pojęcia nie mam co to za anime, ale nie będę sprawdzać.
D: To nie moja kategoria więc i powiedzieć za wiele nie mogę.


Best Continuing Series

    March comes in like a lion.

    Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans Season 2

    Dragon Ball Super

    Detective Conan

    ALL OUT!!

    Naruto: Shippuden

O nominacjach:
M: Nie wiem z jakimi kryteriami dokładnie były wybierane te nominacje, ale brakuje tu Ataku Tytanów. A chociaż rywalizacja jest zacięta, to mam wrażenie, że nagrodę i tak może zgarnąć March comes in like a lion.
D: Ludzie odruchowo zagłosują albo na Dragon Ball Super, albo na Naruto: Shippuden pytanie tylko, na które więcej razy.

O wygranych:
M: Zgadałam, co w sumie nie było trudne, bo to anime jest powszechnie kochane.
D: Niestety myliłem się.

Best Animation

    Land of the Lustrous

    My Hero Academia Season 2

    Little Witch Academia

    March comes in like a lion Season 2

    A Silent Voice

    Miss Kobayashi's Dragon Maid

O nominacjach:
M: Silent Voice raczej.
D: Little Witch Academia albo My Hero Academia, ale raczej to pierwsze.

O wygranych:
M: Ekhem... Ja się tak nie bawię, chyba ktoś nie zrozumiał, jak ważna była animacja w Silent Voice.
D: Jak widać My Hero Academia jednak wygrało.





Hero of the Year

    Izuku "Deku" Midoriya, My Hero Academia

    Gin Minowa, Yuki Yuna is a Hero

    Atsuko "Akko" Kagari, Little Witch Academia

    Kukuri, Magical Circle Guru Guru

    Chise Hatori, The Ancient Magus' Bride

    Nanachi, Made in Abyss

O nominacjach:
M: Mam nadzieję, że Chise. Ale wrażenie, że Izuku wygra.
D: Deku,Deku,Deku...
M: W zeszłym roku też wygrał, więc byłby pierwszą postacią, która utrzymałaby swoją pozycję.

O wygranych:
M: Trochę to nudne, że te nagrody takie przewidywalne, ale chyba mu się należało.
D: 2 lata z rzędu (https://youtu.be/aQ4fzKZi5eM)

Villain of the Year

    Stain, My Hero Academia

    Tanya Degurechaff, Saga of Tanya the Evil

    Bondrewd, Made in Abyss

    Cartaphilus, The Ancient Magus' Bride

    Hiro Shishigami, Inuyashiki

    Usagi, Juni Taisen: Zodiac War

O nominacjach:
M: Pozytywnych bohaterów nawet znam, ale z ich przeciwnikami jest już trochę problem. Może oprócz Tanyi, która ma szansę na zostanie złolem roku.
D: Z wymienionych znam tylko Staina, więc obstawiam go.

O wygranych:
M: Ktoś jeszcze nie jest zdziwiony? Ja się przejmuję, że nie widziałam nominowanych anime, a wystarczyłoby obejrzeć My Hero Academia.
D: Naprawdę reszta złodupców musiała być płaska jak naleśnik aby to przegrać...



Best Opening

    ACCA: 13-Territory Inspection Dept.

    The Ancient Magus' Bride

    Attack on Titan Season 2

    My Hero Academia Season 2 - OP 1

    Princess Principal

    Showa Genroku Rakugo Shinju Season 2

O nominacjach:
M: Openingi Tytanów uznawane są za jedne z najlepszych, więc w sumie nie widzę powodu, aby tu miało być inaczej.
D: Choć opening z My Hero Academia jest przyjemny, to nie ma szans z... Sasageyo Sasageyo! 

O wygranych:
M: Te nagrody trochę mnie denerwują. Trochę. To już nawet nie jest nudne. Opening Ataku Tytanów, po prostu powinien był wygrać.
D: Ale, ale, ale... Akurat z tym wynikiem się nie zgadzam i to bardzo :<


Best Ending

    Blood Blockade Battlefront & Beyond

    Miss Kobayashi's Dragon Maid

    Land of the Lustrous

    Recovery of an MMO Junkie

    Just Because!

    March comes in like a lion Season 2

O nominacjach:
M: Przejrzałam te endingi i podoba mi się ten z Miss Kobayashi oraz z  March comes in like a lion
chociaż są zupełnie różne. Ale ogólnie zupełnie nie mam przeczucia, co mogłaby wygrać.
D: CZEMU TU NIE MA ENDINGU Z 2 SEZONU KONOSUBY?!

O wygranych:
M: A jednak całkiem fajny ending z Miss Kobayashi wygrał.
D: Moje serduszko dalej należy do endingu z 2 sezonu KonoSuby.


Best Boy

    Shoto Todoroki, My Hero Academia

    Rei Kiriyama, March comes in like a lion.

    Kazuma, KonoSuba: God's Blessing on This Wonderful World!

    Izuku "Deku" Midoriya, My Hero Academia

    Fafnir, Miss Kobayashi's Dragon Maid

    Yakumo Yuurakutei, Showa Genroku Rakugo Shinju

O nominacjach:
M: Któryś z boyów z My Hero Academia zapewne zgadnie nagrodę.
D: Mimo że Kazuma jest zabawny, to Todoroki w drugim sezonie MHA zostaje naprawdę rozbudowany więc to on wygra. 

O wygranych:
K: Brat miał dokładniejszą rację, ale ja trochę też. W każdym razie, nie jest to szczególna niespodzianka.
D: Tu chyba nie trzeba nic dodawać. 


Best Girl

    Atsuko "Akko" Kagari, Little Witch Academia

    Ochako Uraraka, My Hero Academia

    Moriko Morioka, Recovery of an MMO Junkie

    Serval, Kemono Friends

    Tsuyu Asui, My Hero Academia

    Nanachi, Made in Abyss

O nominacjach:
M: Trochę nie wiem czemu Chise nie została nominowana, ale jak miałabym zgadywać to może dziewczyna z Little Witch Academia?
D: GDZIE JEST MEGUMIN PYTAM SIĘ?! Kto układa te nominacje? Jedynym akceptowalnym powodem dlaczego jej tu nie ma to że chcieli, aby ludzie nie oddali 100% głosów na jedna postać. A z wymienionych obstawiam Urarakę.

O wygranych:
M: Wygrała dziewczyna z Akademii, ale trochę innej niż sądziłam. Chyba muszę nadrobić My Hero Academia, bo czuję się już bardzo, bardzo do tyłu.
D: Tak jak obstawiałem, ale mimo wszystko szkoda że nie brali dziewczyn z KonoSuby. 

Best Film

    A Silent Voice

    Your Name

    In This Corner of the World

    Girls and Panzer movie

    Kizumonogatari III: Reiketsu-hen

    Fate/Stay Night: Heaven's Feel - I. Presage Flower

O nominacjach:
M: Albo A Silent Voice, albo Your Name inne filmy są chyba nominowane tylko dla formalności, bo jak dobre by nie były, to ludzie raczej będą wybierać między tymi dwoma. I naprawdę nie wiem, który sama bym wybrała.
D: Kolejny Fate nie ma szans, bo ta seria jest już dojona na wszystkie sposoby, Is time to STOP, a tak poważnie nie wiem, bo ani nie słyszałem ani nie oglądałem żadnego.

O wygranych:
M: Wyszło, że Your Name, tym większa szkoda, że Silent Voice nie dostało nagrody za animację.
D: Dobrze że Fate nie wygrał.


Best CGI

    Land of the Lustrous

    Kado: The Right Answer

    Re:Creators

    Attack on Titan Season 2

    Knight's & Magic

    Inuyashiki

O nominacjach:
M: Powiedzmy sobie jasno jedną rzecz - anime i CGI najczęściej nie idzie w parze. Ale Kado jest nominowane, a tam nie było takie znów najgorsze. W sumie nawet dobre było.
D: Obstawiam Inuyashiki bo z tego co wiem ta seria była pozytywnym zaskoczeniem.

O wygranych:
M: Nie wiem, co to za anime o innych w tej kategorii przynajmniej słyszam, ale skoro dostało nagrodę za CGI to może warto na nie zerknąć.
D: Obejrzałem kilka odcinków LAND OF THE LUSTROUS i dalej nie mogę patrzeć na CGI.



Best Score

    Made in Abyss

    Little Witch Academia

    Land of the Lustrous

    The Ancient Magus' Bride

    ACCA: 13-Territory Inspection Dept.

    Re:Creators

O nominacjach:
M: 2 lub 4 z silnym nastawianiem na Oblubienicę Czarnoksiężnika.
D: Pozycja 1,2 lub 3

M: Jestem zaskoczona, bo Oblubienicy Czarnoksiężnika się należało.
D: Nic zaskakującego.

Kategorie się trochę pozmieniały w stosunku do poprzedniego roku, a szkoda, bo takie Best Couple czy Most Heartwarmnig Scene, to były bardzo miłe nominacje. Kto zwyciężył dowiemy się 24 lutego.



Pozdrawiamy, M&D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3