piątek, 30 marca 2018

Wielkanoc 2018

Hello!
Wielkanocny wpis na rok 2018, dla wszystkich, którzy Święta obchodzą już życzę Wesołego Alleluja, dla tych, którzy świąt nie obchodzą, będą obchodzić je za jakiś czas bądź obchodzą w tym czasie inne święta: Wszystkiego Dobrego! 

Bardzo nie chciałam umieścić tu 'śmiesznego wierszyka', a poważniejsze są zalane właśnie przez takie bezrefleksyjne rymowanki, na które w tym roku nie mam ochoty, ale przypomniało mi się, że mamy w domu tom wierszy księdza Jana Twardowskiego i dosłownie na pierwszej stronie, na której otworzyłam, znalazłam bardzo ładny i pasujący wiersz.



ks. Jan Twardowski
zdjęcie z krzyża

Rozmaite zdjęcia z krzyża bywają,
na przykład:
zdjęcie z krzyża samotności
Ktoś cię nagle odnajdzie, ugości,
mówi na ty, jak w Kanie zatańczy,
doda miodu, ujmie szarańczy
 
Albo:
zdjęcie z krzyża choroby
Wstajesz z łoża jak Dawid młody-
I już jesteś do pracy gotowy,
gotów guza nabić Goliatowi
 
Ale są takie krzyże ogromne,
gdy kochając- za innych się kona-
 
To z nich spada się jak grona wyborne-
w Matki Bożej otwarte ramiona








Pozdrawiam, M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3