poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Kocham Instagram #8 - marzec 2018

Hello!
Początek kwietnia, a na dodatek Poniedziałek Wielkanocny więc całkiem miły leniwy dzień, przedłużający weekend, to idealna pora na marcowe podsumowanie Instagramu (ładniej brzmi Instagrama, ale, chociaż czytałam, że odmiana nazw serwisów społecznościowych jeszcze się kształtuje, to sam Instagram chce się odmieniać z u na końcu, więc bardzo proszę).


1 i 3. Ponieważ sama potrzebowałam zrobić zdjęcia na zajęciach z fotografii, a nie było komu pozować, to osoby w podobnej sytuacji, co moja, po prostu się zamieniały. I takim sposobem zdobyłam kilka naprawdę bardzo, bardzo ładnych zdjęć. Zdolni fotografowie na tym moim Ziarcie.

2. Akcja promocyjna drugiego sezonu Jessiki Jones dotarła także do Gdańska i miała bardzo akuratne hasła.

3. Pierwsze Gdańskie Targi Książki! Ogólnie zdjęcia książek robią na Instagramie największą furorę, a to konkretne zdjęcie podobało się w minionym miesiącu najbardziej.

4. Wielkanoc jeszcze trwa, a kartka, którą dostałam w tym roku, jest jedną z najładniejszych, jakie kiedykolwiek otrzymałam.

5. Gdy kończyłam drugi rozdział licencjatu, odkryłam w bibliotece całe dwie półki książek poświęcone zarządzaniu instytucjami kultury/artystycznymi. Gdyby nie to, że już pogodziłam się, że prawie niczego nie nauczyłam się na studiach, to naprawdę bym się podłamała. Przeczytanie tych książek zajęłoby, jakieś pół roku, nawet z robieniem notatek i naprawdę aktywnym uczeniem się, a nie trzy lata, z których o zarządzaniu nauczyłam się najwięcej w czasie dwumiesięcznych praktyk. Ale z drugiej strony jestem wdzięczna za zajęcia o teatrze, filmie i sztuce, bo na innych kierunkach nie ma takiej różnorodności.

6. Koniec sezonu łyżwiarskiego. I dobrze, bo moje łyżwy mogłyby już nie dłużej nie wytrzymać. Czas zacząć oszczędzać na nowe. 

7. Gdy w całej Polsce wrócił śnieg w Gdańsku była piękna pogoda. Naprawdę były to jedne z najładniejszych dni od początku roku. Ale śnieg przyszedł na weekend razem z późniejszymi wahaniami ciśnienia i nie było już tak ładnie. 

8. W tunelu przy akademiku, a przy okazji tunelu przy Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, z okazji tego że w wakacje był grany Zakochany Szekspir i przy okazji Festiwalu Szekspirowskiego (za dużo okazji na raz w tym zdaniu, ale to nic) postał mural. To akurat część wyraźnie inspirowana Hamletem. 

LOVE, M

1 komentarz:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3