środa, 11 stycznia 2023

Kinowe plany 2023 #1

 Hello!

Początek roku to czas wpisywania w kalendarz premier kinowych! Dzisiaj krótka lista filmów, które interesują mnie mniej lub bardziej w pierwszej połowie roku! 

Kinowe plany 2023

Styczeń

Nie sądzę, abym poszła na ten film do kina, ale animacja Mumie wydaje się ciekawa. 

Luty

Jestem trochę pod wrażeniem, że kolejne filmy o Asteriksie i Obeliksie wciąż wychodzą. Tym razem dostajemy film Asteriks i Obeliks: Imperium Smoka. I dzisiaj po internecie rozlała się informacja, że w dubbingu usłyszymy Roberta Makłowicza.  

Poza tym do kin wchodzi Ant-Man i Osa: Kwantomania.

Marzec

Powinnam obejrzeć pierwszą część, gdyż w marcu będzie można zobaczyć w kinach film Shazam! Gniew bogów. Oraz John Wick 4 (a ja nie widziałam żadnego z 3 poprzednich filmów...). 

Kwiecień

Aby kwiecień nie został pusty - jeśli ktoś jest ciekawy, jak Nikolas Cage sprawdziłby się w roli wampira, to może się przekonać w filmie Renfield. Nawet obejrzałam zwiastun, ale komedio-horror to nie mój typ filmu. Chociaż z drugiej strony, gdy już ten film będzie gdzieś w internecie to może go zobaczę.

Maj 

Strażnicy Galaktyki: Volume 3. Strażnicy Galaktyki to nie są moi ulubieni bohaterowie, ale zwiastun wygląda nawet ciekawie i jeśli ten film nie będzie śmieszny na siłę, to może być całkiem interesujący. 

Mała syrenka. Prawdę napisawszy live action animacji Disneya niezbyt mnie interesują, ale tutaj przynajmniej mają być piosenki!

Czerwiec  

Prawdę napisawszy, sądziłam, że The Flash nie powstaje i nie będzie wchodził do kin, ale znajduje się w kalendarzu premier. Ciekawe, czy w nim pozostanie... 

W czerwcu do kin wejść ma także Indiana Jones i tarcza przeznaczenia. Brzmi jak pomysł na rodzinne wyjście do kina. 

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

A na jakie filmy Wy czekacie?

Pozdrawiam, M

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby wszystkie udało Ci się obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Indiana Jones to film, w który celuję jak czas pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za listę :)
    Najbardziej czekam na Małą Syrenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatna lista :) Może nie bardzo, ale czekam na "Strażników Galaktyki"

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, dawno w kinie nie byłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez musialabym sobie taka liste zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam wybrać się w styczniu do kina, ale chyba nic dla siebie nie znajdę. Co do kwietniowych premier to ostrzę sobie zęby na "Martwe zło: Przebudzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W najbliższych miesiącach nie czekam na żaden mowy ilm, który ma wejść do kin. W tym tygodniu byłam na Avatarze i na ten moment nie słyszałam o filmie, który by mnie zaciewil na tyle, bym poszła na niego do kina. O Animacji mumie nie słyszałam. Jeśli chodzi o filmy z Asterixem i Obelixem to dawno ich nie widziałam i nie jestem na bieżąco. Styczność z tą marką zazwyczaj mam przypadkiem. Ant-Man i Wasp to film MRvela, który mnie zniechęcił do siebie kampanią marketingową i beznadziejną warstwą wizualną. Nawet w kinach te zwiastuny wyglądają źle. Shazam jako postać nie interesuje mnie na tyle, by iść na niego do kina. Pewnie nadrobię jak pojawi się na HBO Max. W przypadku JW nie widziałam poprzednich części. Muszę w końcu zobaczyć zwiastun Renfielda. Strażnicy nie są moimy ulubionymi filmami Marvela. Bohaterowie są mi obojętni, ale zwiastun trzeciej części jest naprawdę ciekawy, więc może mnie pozytywnie zaskoczy, jeśli humor nie będzie na siłę. Z live action mam podobnie jak ty. Jedynym wyjątkiem tej kwestii jest dla mnie seria z Maleficent. Dla Forda może pójdę na IJ. Filmy The Flash naprawdę nie ma łatwo. Najpierw utknął na lata w przed produkcji. Później Miller zaczxło mieć problemy z prawem, a teraz usuwane są z niego cames, bo weszło nowe szefostwo i chce zmian. Zastanawiam się czy bojkot w sieci przeniesie się na zarobki w kinach.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wroć, nie czekam na żaden film rozrywkowy z najbliższym czasie, który ma wejść do kin, ale z chęcią wybiorę się na "Tar" i "Duchy INISHERIN". To filmy z zeszłego roku, ale w Polsce dopiero zedebiutuja na początku 2023 i tylko dlatego, że udało im się przebić do sezonu nagród.

      Usuń
  9. John Wick rewelacyjny. Wszystkie części ogladałam z zapartym tchem.Kocham filmy z Keanu. Noooo może poza Matrixem, bo tego filmu jakoś nie ogarniam. Zobaczymy.
    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3