poniedziałek, 31 sierpnia 2015

3 lata

Hello!
3 lata temu na blogu pojawił się pierwszy post. Naprawdę byłam święcie przekonana, że było to 31 sierpnia, ale okazało się, że nico wcześniej- 27.  Wtedy raczej nie przypuszczałam, że uda mi się tak długo pisać i że z internetowego pamiętnika z dużą ilością obrazków wyszukiwanych w internecie wyłoni się taka forma bloga jaka jest właśnie teraz. A z pisania recenzji, pokazywania wyszywanek i dzielenia się częścią mojego życia czerpię największą radość.
Forma i wygląd bloga przechodziły metamorfozy, ostatnią całkiem niedawno. Ja też się zmieniłam. Pisanie co dwa dni uczy systematyczności, ale żeby pisać muszę mieć o czym. To takie samo napędzające się koło. Widziałam film, przeczytałam książę- napiszę. Nie mam o czym napisać? Muszę obejrzeć serial czy film. Blog sam w sobie jest ogromną motywacją do poznawania nowych rzeczy. A muszę to nie jest odpowiednie słowo. Postanowiłam sama sobie, że to zrobię. I chcę w tych postanowieniach wytrwać. Chociaż nie wiem jak to będzie na studiach. Mam nadzieję, że uda mi dalej pisać tak jak do tej pory, ale przygotowuję się psychicznie, że zapewne będę musiała zmniejszyć częstotliwość postów.

Zdjęcie z pierwszego posta.
Dziwnie się czuję przeglądając teraz pierwsze posty. Mam wrażenie, że wcale do mnie nie pasują. Pisałam głównie o tym ile mam nauki i mam wrażenie, że było jej więcej niż przed maturą. Znajduję także odpowiedzi na różne nominacje i zdaję sobie sprawę, że teraz odpowiedziałbym na nie zupełnie inaczej. A części rzeczy nie napisałabym wcale. Pomiędzy postami z 2012, 2013 a tymi z 2014 i 2015 różnica jest uderzająca, ale zdecydowanie na lepsze. Chciałabym aby zmiany trwały dalej.
Przeglądając niedawno różne blogi trafiłam na taki gdzie były 3 posty, ale autorka miała już stronę na facebook'u. Stwierdziłam, że mi po 3 latach też należy się miejsce na tym portalu i postanowiłam pojawić się także tam. Poza tym już od dłuższego czasu czułam, że potrzebuję miejsca gdzie mogłabym na bieżąco zamieszczać różne nowinki, zwiastuny filmów i wszelkiego rodzaju krótkie informacje, o których nie napiszę na blogu, bo są za krótkie. Zapraszam tu.

Krótka chwila świętowania, a w środę o zakończonym właśnie sezonie "Hannibala"
LOVE, M

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości i motywacji do tworzenia bloga! Życzę dalszego rozwoju i wszystkiego najlepszego, zarówno z okazji rocznicy, jak i dzisiejszego święta Blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji tak zacnej rocznicy! Życzę Ci, żebyś prowadziła bloga jeszcze co najmniej drugie tyle! :D W sumie to nawet nie wiedziałem, że blogujesz od tak dawna, mam nadzieję, że też kiedyś będę podobną rocznicę świętował :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje :). Życzę Ci kolejnych, owocnych lat blogowania oraz mnóstwa motywacji. Sama staram się zamieszczać regularnie posty, ale czasem po pracy już na tyle jestem zmęczona, że z postanowienia niewiele wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i zyczę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci kolejnych udanych 3 lat na blogu, a nawet 33 lat, a najlepiej do końca świata i jeden dzień dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3