środa, 5 sierpnia 2015

„Chcę mieć broń w ręce i strategię zwycięstwa.”

Hello!
Recenzję "Miasta niebiańskiego ognia" , opublikowałam miesiąc temu, a jeszcze w czasie czytania, przygotowałam wybór cytatów z tej książki, o którym zapomniałam, a znalazłam zapisany wczoraj. To chyba najwyższa pora, aby je tu zaprezentować.


> „Sześć miesięcy wcześniej nie uwierzyłby, gdyby ktoś mu powiedział, że będzie chodził na terapię behawioralną do wilkołaka.”

> „-Faceci nie pozwalają facetom wydzwaniać do innych facetów. Okay, źle to zabrzmiało. Przyjaciele nie pozwalają przyjaciołom dzwonić do ich byłych i rozłączać się. Poważnie. Musisz przestać.”

> „-Nie powtarzam własnych błędów- oświadczył Magnus.
- Masz rację- zgodziła się Catarina- Popełniasz wciąż nowe, i to jeszcze gorsze. Daj sobie spokój, cokolwiek knujesz. Nie kieruj powstaniem wilkołaków, nie rób niczego, co mogłoby przypadkiem spowodować apokalipsę, nie zaczynaj produkcji własnej linii błyszczyków, żeby sprzedawać je w Sephorze.”

> „Kolacja okazała się zaskakująco elegancka. Magnus jadał wcześniej z faerie tylko kilka razy i wystrój zwykle był naturalistyczny: stoły z pni drzew, sztućce z wymyślnie uformowanych gałązek, talerze pełne orzechów i jagód. Zawsze miał potem wrażenie, że bardziej by mu się wszystko podobało, gdyby był wiewiórką.”

> „-Dobrze mieć ludzi, którzy się o ciebie martwią- powiedział Alec.- To znaczy, że cię kochają. Stąd wiemy, że są dobrymi przyjaciółmi.
Emma przeniosła zaciekawiony wzrok na Jace'a i z powrotem na Aleca.
- A ty się o niego martwisz?- spytała.
Tak zaskoczyła Aleca, że się roześmiał.
- Przez cały czas- odparł.- Jace potrafiłby się zabić, wkładając rano spodnie. Bycie jego parabatai to całodobowe zajęcie.”

> „Malcom potrząsnął głową.
- Kociaki pocztowe. Są takie śliczne, że nie można się im oprzeć. I rozwiązują również problem z myszami.”

> „- Brat Zachariasz- powiedziała Isabelle.- Ciacho wszystkich miesięcy od stycznia do grudnia w kalendarzu Cichych Braci.„

Pozdrawiam, M


5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy kiedyś sięgnę po tę serię gdyż jest jak na razie zbyt popularna. Może kiedyś jak będę miała ochotę zobaczyć co w tym takiego super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te cytaty, takie zabawne :P
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cytaty z DA:) Mega śmieszne:) Teraz właśnie czytam 5 tom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne cytaty.Uwielbiam całą serię Cassandry Clare :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd przyznać, ale jeszcze nie czytałam tej książki i tylko jej mi brakuje do ukończenia serii. Jednak teraz nie jestem pewna, czy nie powinnam odświeżyć sobie trochę wcześniejszych części. Jednak cytaty bardzo mi się podobają i może w końcu zmobilizuję się i przeczytam ostatni tom :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3