czwartek, 8 października 2015

Nie tylko w kinie i teatrze VI - W grupie raźniej

Hello!
Właśnie zakończyłam pierwszy tydzień studiowania. Wrażenia planuję opisać dopiero po miesiącu, jednak jeśli interesuje Was mój pierwszy kontakt z uczelnią dajcie znać w komentarzach.
Dziś zgodnie z obietnicą kolejna część teledysków. W czasie poszukiwań wpadłam na kilka,w  których pojawia się więcej niż duet aktorów i postanowiłam zebrać je w jednym miejscu. Zastanawiałam się tylko czy wymieniać nazwiska czy "kazać" Wam oglądać, abyście zobaczyli kto w danym teledysku występuje. Poszłam na kompromis, sama ze sobą i postanowiłam napisać tylko niektóre.


Krzysztof Kiljański & Kayah - "Prócz Ciebie, nic"
Między innymi: Joanna Brodzik, Hanna Śleszyńska, Anna Mucha (wszyscy)


Thirty Seconds To Mars - "City Of Angels"
W tym teledysku nie tyle występują, co pojawiają się bardzo znane osoby, zarówno aktorzy, aktorki, piosenkarze, piosenkarki, ale także ciekawe osobowości jak sobowtóry, znajdują się fragmenty starych filmów i nagrań. I naprawdę dużo innych rzeczy. Całość trwa ponad 11 minut, ale jest ciekawa i warta obejrzenia. Bo na końcu wszyscy się przedstawiają.


Jenny Lewis - "Just One Of The Guys"
Podobno jest to popularna piosenka, ale dla mnie to kolejna ciekawostka znaleziona w ramach przekopywania internetu. A w teledysku między innymi Anne Hathaway.


Paul McCartney - "Queenie Eye"
Kolejna plejada gwiazd i to najróżniejszych, i wszyscy tańczą. A wypatrzeć między innymi można: Johnnego Deppa, Meryl Streep, Jude Law i naprawdę dużo, dużo więcej. A jeśli kogoś teledysk zaintrygował tutaj jest Making Of.


Bree Sharp - "David Duchovny"
Powyższy teledysk i słowa piosenki, do której został zrealizowany może okazać się jedną z najdziwniejszą rzeczy jakie widzieliście/słyszeliście. Co prawda nie jest to oficjalny teledysk, ale wrażenie pozostaje dziwne. Z dedykacją dla wszystkich fanów "Z Archiwum X" oraz czekających na kolejny sezon. W napisach końcowych jest lista osób biorących udział więc oglądajcie.


Taylor Swift - "Bad blood"
I coś z całkiem nowych nagrań. Wokalistka zaprosiła do współpracy mieszane towarzystwo aktorki, piosenkarki i modelki. Między innymi pojawiają się: Jessica Alba i Lena Dunham.

Pozdrawiam, M

4 komentarze:

  1. Strasznie fajne piosenki/teledyski powynajdywałaś. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zestawienia :)
    Z tych piosenek znam tylko "Bad blood" Taylor Swift. Czy mi się wydaje, czy gra tam Selena Gomez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Dobrze Ci się wydaje. Pojawia się też w "City Of Angels"

      Usuń
  3. Koniecznie daj znać, co u Ciebie na studiach! Ja tam jestem mega zadowolony :) Przesłucham sobie w weekend utworki i obejrzę teledyski! Niektóre wydają się znajome :P

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3