piątek, 22 stycznia 2016

Covery, metal i metal-covery

Hello!
Jak wiadomo uwielbiam mieć powód, przyczynę, uzasadnienie, że o czymś piszę na blogu. Dlatego też, gdy już wymyśliłam "Rok z anime", wiedziałam, że aby wspomnieć o pewnym śpiewającym panu będę musiała poczekać jeszcze trochę czasu...


... ponieważ odkryłam go przez cover openingu "Kuroshitsuji" - "Monochrome no kiss. Okazało, że się coverów jest zdecydowanie więcej i choć faktycznie dominują te z anime, ale też z animacji Disneya, chociaż tych tak generalnie jest zdecydowanie najmniej, pojawiają się także normalnych piosenek, a niektóre, zarówno z jednej jak i z drugiej grupy, są dodatkowo "metalizowane".






Informacje ukradzione z youtube, najlepiej niech sam się przedstawi: "My name is Per Fredrik "PelleK" Åsly and I'm a rock/metal vocalist from Norway".


Na kanale pojawiają się mniej więcej 2-3 filmiki tygodniowo więc łatwo wyobrazić sobie ilość tego wszystkiego. Dla mnie oczywiście najważniejsze są covery z anime i poniżej prezentuję te, które najbardziej mi się podobają, ale niekoniecznie należą do moich ulubionych, bo po pierwsze wybierałam z takich anime, których nie oglądam, albo z takich, które oglądałam ale piosenki nie należą do moich ulubionych. I po drugie o tych najulubionych powstanie oddzielna notka.


To jest może 1/20 wszystkiego co ten człowiek nagrywa, sama oczywiście nie widziałam wszystkiego więc zachęcam do poszukania i posłuchania.

Trzymajcie się, M

4 komentarze:

  1. Jak narzeczony usłyszał jak słucham Twojej notki to był ze mnie dumny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykonania, ja od razu otworzyłam te, których anime znam. Podoba mi się Psycho-pass, ale to pewnie dlatego, że ubóstwiam to anime! ;) Zachęciłam mnie do poznania Daedman wonderland, na razie znam tylko kilka tomików mangi. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się cover Psycho-pass oraz Animal :D
    To naprawdę niesamowity człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam covery piosenek w wersji metalowej. To jest taki rodzaj muzyki, gdzie każdy dowolny utwór będzie w nim brzmieć dobrze. Hah, na pierwszy ogień poszły takie piosenki, jakie powinny stronić od metalu :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3