wtorek, 26 stycznia 2016

Zima kontratakuje

Hello!
Tak naprawdę to po weekendowym śniegu nie ma ani śladu, a mi udało się zrobić aż jedno zdjęcie, gdy padał, ale postanowiłam wykorzystać ten tytuł, aby zaprezentować koleją partię pomocnych i mądrych zdań z "Dużego Małego Poradnika Życia".




921. Pamiętaj, że połowa radości z sukcesu to oczekiwanie na sukces.
925. Daj szansę szczęśliwemu trafowi. Bądź elastyczny i pozwól, żeby niektóre rzeczy "wychodziły same". 
939. Nigdy nie wstydź się szczerych łez.
940. Nigdy nie wstydź się głośnego śmiechu i radosnego śpiewu.
959. Oceniaj swój sukces na podstawie tego, z czego musiałeś zrezygnować, żeby go osiągnąć.
967. Nigdy nie ignoruj zła.
981. Podchodź do miłości i gotowania z bezgranicznym oddaniem. 
987. Płać dodatkowe dziesięć dolarów za najlepsze miejsca w teatrze i na koncercie. 
1005. Życie jest krótkie. Jedz więcej racuchów i mniej dietetycznych ciasteczek z ryżu.
1018. Kiedy trzeba przenieść pianino, nie łap się za stołek. 

 Skończyliśmy podróż z tomem drugim, ale na szczęście jest jeszcze tom trzeci.

LOVE, M

3 komentarze:

  1. Zimy mam dość, niech się wynosi na Alaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałam jak było dużo śniegu. Teraz jest tylko nieprzyjemna chlapa i same kałuże :(
    A w ten poradnik muszę się zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3