poniedziałek, 4 lipca 2016

Kinowe plany #2 2016

Hello!
Nie spodziewałam się, że drugą część Kinowych planów będę pisała tak szybko, te pół roku minęło mi pod kinowym względem, w jakim zastraszającym tempie.

A teraz jeszcze szybsze podsumowanie tych 6 miesięcy.
"Dziewczyna z portretu" - obejrzane i napisane
"Alvin i wiewiórki: Wielka wyprawa" - nieobejrzane i pewnie obejrzane nie zostanie.
"Czas próby" - nieobejrzane, ale do nadrobienia.
"Marguerite"- nieobejrzane, kompletnie o tym filmie zapomniałam.
"Spotlight"- do koniecznego nadrobienia.
"Deadpool" - obejrzane, napisane.
"Ave, Cezar" - obejrzałam, podobało się, ale nic nie napisałam.
"The Lobster" - nie widziałam niestety, ale jeszcze zobaczę.
"Carol" - nie obejrzałam, ale nie wiem czy to się zmieni.
"Zoolander 2" - powinnam po prostu zacząć wstawiać oznaczenie powtórzenia.
"Zmartwychwstały" - z moim chodzeniem do kina jest jeszcze gorzej niż przypuszczałam.
"Duma i uprzedzenie i zombie" - nawet nie wiem czy ten film na pewno już miał premierę, bo nic o nim nie słyszałam.
"Batman v Superman: Świt sprawiedliwości" - o tym za to słyszałam wiele złego.
"Opowieść o miłości i mroku" - kolejny do nadrobienia.
"Victor Frankenstein" - nie wiem czy ominęłam ten film czy po prostu nie było go w kinach.
"Księga dżungli" - ten za to ominęłam z premedytacją.
"Łowca i Królowa Lodu" - podobnie jak ten.
"Kapitan Ameryka: Civil War"  - co ja się oszukuje, chodzę do kina tylko na filmy Marvela.
"X-Men Apocalypse" - pisałam, jak wyżej.
"Alicja po drugiej stronie lustra"  - ale maj był faktycznie najlepszym kinowym miesiącem.
"Iluzja" - niestety wchodzi do kina w moim mieście, gdy ja już jestem w Niemczech

"Gdzie jest Dory" - nie dane było mi się zebrać i pójść do kina, aby go zobaczyć


 A teraz druga część roku.
1. "Tarzan: Legenda" - aktorską "Księgę Dżungli" pominęłam, może skuszę się na Tarzana



2. "Star Trek: W nieznane" - widziałam 2 poprzednie filmy, ten pewnie też zobaczę, zwiastuny są dziwne, ale możne być ciekawie.



3. "Legion samobójców" - więcej superbohaterów. Wróć, superzłoczyńców. I to nie Marvel, ale film ma zadatki na bycie super.


4. "Osobliwy dom Pani Peregrine" - wpadłam przypadkiem na zwiastun i zobaczyłam kto tam gra. Poza tym książka zbierała całkiem pozytywne recenzje.


5. "Dziewczyna z pociągu" - trochę podobnie jak w przypadku powyższego filmu, ale w tym wypadku najbardziej przekonuje mnie Emily Blunt


6. "Inferno" - nie mogę się doczekać. Książka była po prostu MEGA i ogromnie się cieszę, że postanowiono nie ekranizować "Zaginionego symbolu", bo na to musielibyśmy czekać jeszcze dłużej.


7. "Doktor Strange" - patrząc po statystyce z pierwszej połowy roku nie zdziwię się jeśli ostatecznie będzie to jedyny film, który obejrzę w kinie. Chyba nie muszę tłumaczyć powodów.


8. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - wszyscy kochają magiczny świat stworzony przez J.K.Rowling i nie mogą się doczekać tego filmu. Tym bardziej, że zapowiada się bardzo fajny, retro-magiczny klimat.


9. "Vaiana: Skarb oceanu" - ostatnio do bajek podchodzę z zaskakującym dystansem, zastanawiam się czy ta zdoła mnie do siebie przekonać.


10. "Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie"- zmienili piękny tytuł zastępując "jeden" prawdziwą cyfrową jedynką, szkoda.


Ciekawe, ile z tych tytułów obejrzę w kinie.

A Wy czekacie na jakieś filmy? M

8 komentarzy:

  1. Niestety, nie jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się zgadza ;) Sama zamierzam wybrać się na te filmy do kina :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na Inferno też nie mogę się doczekać<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że "Magiczne zwierzęta..." najbardziej kuszą, choć nie ukrywam, że bardzo obawiam się tej produkcji :) A oprócz tego, jak zwykle, zawsze miło obejrzeć jakąś bajkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety Marvel <3 Wszystkie jego filmu dla mnie :P A Doctor Strange to już szczególnie. Większość Twoich planów i moim planem jest :P Dziewczynę w pociągu najpierw jednak muszę przeczytać. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie obejrzałabym "Inferno" :D
    Na razie mam w planach "Iluzję 2", a w przyszłym tygodniu idę z mamą na "Lolo" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd brać pieniądze na bilety? :D Jak tyle wspaniałości w kinie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yup też chcę obejrzeć Łotra. No i praktycznie większość z tych filmów co chcesz obejrzeć to też chcę sama obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3