sobota, 10 lipca 2021

Kinowe plany 2021

 Hello!

Byłam pewna, że taki wpis się w tym roku nie pojawi. A później zauważyłam, że od 9 lipca grają w moim kinie Czarną wdowę! A więc jednak czas najwyższy zrewidować swoje plany i sprawdzić, jakie jeszcze filmy jednak będą miały w tym roku premierę. 

Czarna Wdowa, Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni, Eternals

 9 lipca

Czarna Wdowa 

6 sieprnia

Legion samobójców: The Suicide Squad

20 sierpnia 

Annette

3 września

Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni

17 września 

Venom 2: Carnage

24 września 

Drogi Evanie Hansenie

15 października

Diuna

Hamilton

5 listopada

Eternals

10 grudnia 

West Side Story

Zastanawiam się, czy przegapiłam premierę In the Heights, ale nawet bez tego filmu wśród wymienionych tytułów są aż 4 musicale. Widzę to niezaskakujące nagromadzenie filmów od Marvela i cieszę się, że był czas, aby od ich produkcji odpocząć (znaczy jeśli ktoś ma dostęp do Disney+ to inna sprawa - ja cieszę się z odpoczynku, chociaż Loki kusił). Zastanawiam się, czy dam radę przeczytać Diunę do czasu kinowej premiery filmu i szczerze... obawiam się, że nie. Zabieram się za to od liceum pewnie, ale jeśli przez ostatni rok tego nie zrobiłam, nie zapowiada się, aby do października miało się coś w tym temacie zmienić. 

Co ciekawe, zwykle w tych zestawieniach obok filmów, na które naprawdę chciałabym iść do kina umieszczałam też takie zauważone w trakcie poszukiwań, które wydały mi się ciekawe. Tutaj - prawdą jest że Venom i Legion samobójców interesują mnie najmniej, ale wciąż chętnie zobaczyłabym te filmy w kinie. 

A Wy na jakie filmy czekacie?

10 komentarzy:

  1. 15 października będzie miał premierę ten Hamilton Lina-Manuela Mirandy. Ja Black Widow już widziałam, więc z filmów, które wymieniłaś czekam tylko na Diunę, Eternals i Anette. Ja się nie mogę doczekać Disney+ w Polsce. Wiem, że są VPNy, ale jednak zdrowy rozsądek na razie wygrywa i ograniczam się do HBO i Netflixa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hamilton i Diuna mają tę samą datę premiery! Pytanie w ilu kinach Hamilton będę, bo o Diunę się nie martwię!
      Dla mnie wygrywa Netflix!

      Usuń
  2. Które to już zestawienie z Czarną Wdową? xd
    U mnie Diuna też leży i czeka aż w końcu po nią sięgnę, przez cały rok się nie udało. Ale do października jeszcze dużo czasu, jest nadzieja że zdążę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3... gdybym była szalona i zrobiła ten wpis też na początku roku, to cóż byłby 4 ^^

      Usuń
  3. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w kinie. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę iść na drugą część Bodyguardów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie Diuna. Książkę już przeczytałam i mi się podobała, ale dość sporo czasu mi to zajęło. Chyba co najmniej miesiąc. Chociaż chyba ją sobie kiedyś odświeżę. Z pozostałych filmów to czekam mocno na Eternals i Hamiltona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie bardzo Hamilton i Dear Evan Hansen! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie planuję, tylko jeśli chcę, to wybieram się do kina i to tyle. Można powiedzieć, że to dziwne, ale czasem mogę zaplanować jeden film, a o następnym zapomnieć. A nie chcę tak. No, od czasu do czasu zaglądam tu https://primemovies.pl/ , ale tak dla ogólnego zorientowania.

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3