sobota, 4 grudnia 2021

Książki influencerów 2021 - pozostałe książki

 Hello! 

Bez zbędnych wstępów (które możecie przeczytać w podróżniczej części tego wpisu) - pozostałe książki influencerów! Listę książek kulinarnych możecie zobaczyć TUTAJ!

Seriale. Do ostatniego odcinka, Bój się i działaj

Kto? Basia "Azjatycki Cukier"
Co? Twarz bez wieku
Skąd? Azjatycki Cukier
Gdzie? self-publishing (e-book)

Kto? Kasia Mecinski + Natalia Mialik (IG)
Co? Nie obraź się, ale
Skąd? Kasia Mecinski (Instagram) Fifty na pół (Youtube)
Gdzie? self-publishing

Kto? Oliwa In
Co? Koreańska syrena
Skąd? koreanskasyrena.com
Gdzie?  self-publishing

Kto? Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Co? Seriale. Do następnego odcinka
Skąd? Zwierz popkulturalny (blog)
Gdzie? Wydawnictwo W.A.B.

Kto? Magdalena Kostyszyn
Co? Też tak mam!
Skąd? Chujowa Pani Domu
Gdzie? Wydawnictwo W.A.B. 

Kto? Dima Garbowski
Co? Polak z Ukrainy
Skąd? Dima Garbowski (YouTube)
Gdzie?  Wydawnictwo W.A.B.

Kto? Maciej Piera
Co? Siła przetrwania. Największe górskie tragedie
Skąd? Szczytomaniak (vlog)
Gdzie? Pascal

Kto? Monika Pryśko
Co? Bój się i działaj
Skąd? tekstualna.pl
Gdzie?  Pascal

Kto? Barbara Pasek
Co? Odzyskaj błysk w oku
Skąd? barbarapasek.pl
Gdzie? Pascal  

Kto? Małgorzata Czapczyńska
Co? Moje wyspy. Kobiecość w stylu vintage ironicznie i na serio
Skąd? Moje wyspy (FB)
Gdzie? Pascal

Kto? Katarzyna Bobocińska-Czerwińska
Co? Pomysł na dom. Poradnik projektowania
Skąd? Conchita Home
Gdzie? Pascal

Kto? Edyta Broda
Co? Szczerze o życiu bez dzieci
Skąd? Bezdzietnik
Gdzie? Pascal

Kto? Magdalena Horodyska, Katarzyna Migdał
Co? Pies w mieście. Jak wypracować dobre nawyki, by spokojnie żyć z psem w miejskiej dżungli
Skąd? Co pies na to? (blog)
Gdzie? Znak Literanova

 Kto? Paulina Kmiecik
Co? Makramy i inne cuda ze sznurka
Skąd? Makramowy Splot (blog)
Gdzie?  Znak JednymSłowem

Kto? Aleksander Kądziela
Co? Tapiceruj! Jak stare graty przemienić w piękne meble
Skąd? Tapicer w Akcji (Youtube), ale ważny jest także hashtag #tapicerwakcji
Gdzie?  Znak JednymSłowem

Kto? Joanna Jaskółka
Co? Bliżej. Rodzicielstwo bliskości dla tych, którym kończy się cierpliwość
Skąd? Matka tylko jedna
Gdzie? Znak JednymSłowem

 Kto? Nina Czarnecka
Co? Ciepło. Najprzytulniejszy poradnik osiędbania
Skąd? Blimsien.com
Gdzie? Znak 

Kto? Wojciech Drewniak
Co? Historia bez cenzury. Świry u władzy
Skąd? Historia bez cenzury (Youtube)
Gdzie? Znak Horyzont

Kto? Marta Hennig
Co? Codziennie fit
Skąd? codziennie fit (blog)
Gdzie? Publicat

Kto? Marta Hennig-Kruk
Co? Fit na zawsze. Jak nie zaczynać ciągle od nowa
Skąd? codzienniefit.pl (jest też Youtube)
Gdzie? Publicat

Kto? Kamila Szcześniak
Co? Nieładnie. Wielka księga fakapu
Skąd? Nieładnie (Facebook, Instagram)
Gdzie?  Wydawnictwo RM

Kto? Nietypowa Matka Polka (Anna Szczepanek)
Co? Nietypowa Matka Polka 2
Skąd? Nietypowa Matka Polka (FB)
Gdzie?  Edipresse Książki 

Kto? Małgorzata Stefanik (Gosiarella)
Co? Gildia Zabójców
Skąd? Gosiarella
Gdzie? Papierowy Księżyc

Kto? Kacper Pitala
Co? Jak to wyjaśnić?
Skąd? Ogarnęłam, że to książka influencera, bo gdzieś przeczytałam, że to człowiek z TVGRYpl, ale też poszukałam i znajdziecie autora działającego pod własnym imieniem i nazwiskiem.
Gdzie? Wydawnictwo Otwarte

Kto? Kaja Muszak
Co? Coś wyjątkowego! Jak wyszywać napisy i wzory na wszystkie pory roku
Skąd? blog Na(nie)wymiar
Gdzie? Wydawnictwo Otwarte

Kto? Kaja Muszak
Co? Coś pięknego! Poznaj haft i naucz się wyszywać krok po kroku
Skąd? blog Na(nie)wymiar
Gdzie? Wydawnictwo Otwarte

Kto? Łukasz Łebek
Co? Co gryzie weterynarza
Skąd? Nie zadzieraj z weterynarzem (wydaje mi się, że autor najbardziej aktywny jest na Facebooku)
Gdzie? Wydawnictwo Poznańskie

Kto? Marcin Antosz
Co? Opóźnienie może ulec zmianie
Skąd? maszynista.eu
Gdzie?Wydawnictwo MUZA

Kto? Ola Wołkowska
Co? Kurza mama. Jak ogarnąć kury, dzieci i życie na wsi
Skąd? jaklubimy.pl
Gdzie? Wydawnictwo Kobiece
Założyłabym się, że ta książka była w zeszłorocznym zestawieniu, ale gdzie nie spojrzałam to data wydania sierpień 2021.

Kto? Anna Drozd, Beata Łańcuchowska
Co? Ty też potrafisz! Poradnik dekorowania wnętrz
Skąd? Pani to potrafi
Gdzie? Septem

Kto? Agnieszka Niedziałek
Co? Robię włosing, czyli jak świadomie i skutecznie dać o włosy
Skąd? napieknewlosy (Instagram - a przynajmniej ja tu najszybciej znalazłam autorkę)
Gdzie? Buchmann

Kto? Pan Pielęgniarka / Mateusz Sieradzan
Co? SOR - to jest dramat
Skąd? Pan Pielęgniarka (Instagram)
Gdzie? Wydawnictwo Poczekalnia

Kto? Siostra Bożenna, Pan Pielęgniarka, To nie z mojej karetki
Co? Zamaskowani
Skąd? (ja znalazłam na Instagramie)
Gdzie? Wydawnictwo Poczekalnia

14, 26 i 33. W ciągu roku, gdy zbierałam książki, byłam pewna, że w tej kategorii będzie najmniej tytułów, ale liczba książek kulinarnych okazała się rozczarowująca, a w książki podróżnicze naprawdę uderzyła pandemia. Co do wydawnictw: Znak i okolice oraz Pascal wydają najwięcej książek blogerów. Chociaż jest tu zdecydowanie większa różnorodność wydawców niż w przypadku dwóch poprzednich kategorii. 

PLUS: Na Instagramie organizuję rozdanie książki "Kraj niespokojnego poranka. Pamięć i bunt w Korei Południowej" - zapraszam do udziału!

LOVE, M

 

12 komentarzy:

  1. Wiedziałam o trzech książkach z tej listy. Przy czym jednego autora nie kojarzyłam jako influencera. Po prostu był totalnie nie znaną dla mnie osobą, a pisał na temat, który mnie interesował, to zwróciłam uwagę na tę książkę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że nigdy nie czytałam żadnej książki influencer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, ze wymienione tytuły są mi zupełnie obce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za tego posta. Nie znałam większości tych influencerów, a już spodobały mi się blogi Azjatycki Cukier i Koreańska syrena.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyną osobą, z tego zestawienia, którą kojarzę, jest Chujowa Pani Domu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wydania książkowe zawsze omijam szerokim łukiem... Często byłam zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej z powyższych książek, aby jedynie kojarzę ,,Chujową Pani Domu'' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych książkach. Kilka wydaje mi się całkiem ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tych książek, ale jedną pt. Bój się i działaj chętnie bym przeczytała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, tapicerowanie. Chciałbym się kiedyś tego nauczyć. To fajna sprawia dawać meblom nowe życie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się aż tylko książek wow! Najbardziej doceniam autora książki o tapicerowaniu, po co kupować nowe, jak można unowocześnić stare :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3