środa, 10 grudnia 2014

Żołnierz, Joker i Batman

Hello!
W sobotę pisałam o prezentach dla mnie, ale dzień wcześniej sama obdarowałam K. i Bliźniaczki własnoręcznie przygotowanymi rzeczami. Konkretniej, oczywiście wyszytymi, postaciami Zimowego Żołnierza, Batmana i Jokera. Wiem, że udało mi się trafić w gust i prezenty bardzo się podobały. A ja wolę chyba jednak je dawać niż dostawać.




Powoli chcę zacząć bardziej wykorzystywać tumblra. Do tej pory służył mi głównie do przeglądania obrazków, a teraz sama również mam zamiar zbierać na nim zdjęcia, obrazki i inne dostępne tam rzeczy. Gdyby kogoś interesowało co się znajdzie na moim (w tym momencie jeszcze nic tam nie ma) to zapraszam <klik> .

Pozdrawiam, M


3 komentarze:

  1. Powiem tak,że samodzielnie przygotowane prezenty są najlepsze ;) Mi najbardziej trawił w gust batman, ale wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, jakie to śliczne *__* Nie dziwię się, że im sie podobało. Uwielbiam komuś dawać prezenty :) Ja chyba też jestem zarejestrowana na tumblrze, ale jakoś mi to nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3