piątek, 6 marca 2015

Always

Hello!
Zainspirowana konkursem klik postanowiłam nieco przyspieszyć pokazanie następnych części mojego mini projektu. Związane jest to z faktem, że na pytanie konkursowe odpowiedziałam zielonym cytatem z Harrego Pottera, który absolutnie kocham i uwielbiam. Na drugiej części również widnieje słowo "Always" i jest to efekt mojej krótkiej, acz żarliwej, miłości do serialu "Castle". Jednak dlaczego to słowo i co się z nim wiąże, oraz funkcje jakie pełni w filmach, serialach, książkach czy muzyce mam zamiar przedstawić kiedy indziej. Żeby pasowało do koncepcji to prawdopodobnie w przyszłym roku koło Walentynek, ale i to już dużo mówi.  Poza tym jeśli ktoś czytał/oglądał "Insygnia śmierci" to zrozumie.




LOVE, M

2 komentarze:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3