środa, 23 grudnia 2020

Duży Mały Poradnik Życia - wszystko, co najlepsze

 Hello!

Ten wpis czekał na opublikowanie prawie od 6 marca 2017 roku. Nie chciałam go tak okrutnie usuwać, bo już był gotowy i wiedziałam też, że muszę koniecznie opublikować go w grudniu tylko jakoś tak minął grudzień 2017, 2018 i 2019, a ja co roku o tym wpisie zapominałam. Byłam blisko publikacji latem 2019, gdy porządkowałam trochę opublikowane wpisy, ale poczucie, że ten MUSI być w grudniu, było silniejsze. Prawdopodobnie dlatego że najpierwszy wpis o tej książce ukazał się w grudniu.

Nie wydaje mi się, aby obecnie zaglądały na bloga osoby, które pamiętają albo wiedzą w ogóle o tej serii, bo zakończyła się w listopadzie 2017 roku; chociaż może są, bo dużo nowych Czytelników pojawiło się w 2017. Duży Mały Poradnik Życia był dużą częścią bloga przez 5 lat i nieraz ratował mnie przed brakiem wpisów, gdy studiowałam dwa kierunki i nie za bardzo miałam siłę, aby pisać naprawdę ambitne wpisy. 

Duży Mały Poradnik Życia

(Część napisana jeszcze w 2017) O Dużym Małym Poradniku Życia pisałam na blogu od 20 grudnia 2013 roku, wybierając najlepsze porady i dzieląc się nimi z Wami. Książka autorstwa H. Jacksona Browna Jr. to jedna z moich absolutnie ukochanych książek, ale niestety jak wszystko co dobre się skończyła. A jak wszyscy wiemy uwielbiam podsumowania, postanowiłam zebrać wszystkie notki z instrukcjami z poradnika.


Duży Mały Poradnik Życia
The Complete Life's Little Instruction Book
Dziękuję!
174. Bądź bardziej uprzejmy niż to jest konieczne
244. Nigdy nie rozcinaj tego, co można rozwiązać
295. Miej wielkie nadzieje 
"Duży Mały Poradnik Życia"
"355. Oceniaj siebie na podstawie swoich własnych standardów, nie cudzych". Plus optymistycznie o "Bidrmanie"
427. Nie zadowalaj się ocenami dostatecznymi
512. Wierz w miłość od pierwszego wejrzenia
582. Nie zdziw się, kiedy odkryjesz, że szczęście sprzyja tym, którzy są przygotowani
"659. Zmień wrogów w przyjaciół, robiąc dla nich coś dobrego"
"725. Kupuj drabiny, przedłużacze i węże ogrodowe dłuższe, niż są ci, jak myślisz, potrzebne."
784. "Pamiętaj, że prawie wszystko wydaje się lepsze, jak się człowiek porządnie wyśpi"
859. Na wakacjach czytaj dużo, ale nic związanego z twoją pracą.
Zima kontratakuje
1030. Powiedz coś pozytywnego na samym początku dnia.
1107. Nigdy nie zapominaj, że wystarczy jeden człowiek albo jedna myśl, żeby zmienić swoje życie na zawsze.
1213. Kiedy nie wiesz, co zrobić, uśmiechnij się. 
1287. Nigdy nie zapominaj, ile zawdzięczasz tym, którzy żyli przed tobą. 
1314. Nigdy nie mów nikomu, że nie umie śpiewać
1360. Zastanawiałeś się kiedyś, jakie warunki trzeba spełnić, żeby zostać astronautą?
1397. Bądź otwarty, ale nie tak, żeby mózg wypadł
1448. Broń swojego entuzjazmu przed sceptycyzmem innych.
1477. Przebywaj w towarzystwie osób, które mają życiu szczęście
1518. Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby to, co najważniejsze, pozostało najważniejsze 

1559. Pamiętaj, że wszystkie ważne prawdy są proste. 

I to by było na tyle. Zasłużone domknięcie i jeden wpis mniej w kategorii "nieopublikowane".  

LOVE, M

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce ^^ wydaje się taka inna więc z ciekawości bym ją przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce, przejrzałam pobieżnie wypisane przez ciebie wpisy i niektóre porady są interesujące
    Gratuluję pozbycia się nieopublikowanego posta

    I zdrowych, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3