środa, 31 sierpnia 2022

Słomiany zapał - to nie o mnie! Czyli 10 lat bloga!

 Hello!

Głupio nie napisać nic z okazji tego, że się bloguje 10 lat, więc piszę, ale typowo dla mnie - mogę tylko ponarzekać. Jednak naprawdę mam na co. Mianowice koronawirusa! Jestem chora (po raz drugi, ale to w ogóle nieporównywalne zachorowania). I o ile najgorsze już za mną, tak ból i zawroty głowy oraz problemy ze skupieniem, nie pomagają w napisaniu czegoś zgrabnego z okazji tak okrągłej rocznicy. Ale nie można jej pominąć. 

Tekst "Słomiany zapał - to nie o mnie" czarny, kursywą. Pod spodem tekst "Czyli 10 lat bloga!" białymi, dużymi literami. Na tle wyglądającym jak giwazdy z brokatu.

Tym bardziej, że niechcący założyłam bloga w Dzień Blogów - dlatego korzystam z okazji i wszystkim blogującym składam najlepsze życzenia, gratulacje i obyście blogowali zawsze! Nie zniechęcajcie się, pamiętajcie, że blogosfera jest nieprzewidywalna i jak Wszechświat - ciągle się rozszerza. 

I trochę tak w temacie rozszerzania - tydzień temu założyłam nowe konto na Instagramie redaktorskie_drobnostki. Z założenia bardziej profesjonalne, mam zamiar przybliżać tam językowe drobnostki, dzięki którym teksty będą lepsze - czasami naprawdę wystarczy zmienić jedno słowo. Biorąc pod uwagę, że bardzo lubię Instagram i bloguję dziesięć lat to dość długo zajęło mi założenie drobnostek, ale jeśli jest jedna rzecz, w której jestem naprawdę słaba to autopromocja (i bycie nieśmiałym człowiekiem w tym nie pomaga). Na dobrą sprawę to nawet komfortowe mówienie o blogu przyszło mi dopiero trzy-cztery lata temu. W każdym razie - jeśli ktoś nie wie - to z wykształcenia jestem redaktorką i korektorką i poprawiam teksty (czuję się dziwnie, pisząc o tym dzisiaj, bo ze względu na mój stan nie gwarantuję jakości mojego własnego teksu). W sumie to tak dokładnie to jestem edytorką (ale to odnosi się do nieco bardziej naukowego podejścia do tekstu). Jak potrzebujecie pomocy z tekstem (e-bookiem, wpisem na bloga, książką, opowiadaniem; przypisami, bibliografią, indeksami) to zapraszam śmiało do kontaktu!

Ale miało być o blogu. Prowadzenie bloga jak zawsze mnie zaskakuje. Można powiedzieć, że mottem blogowania jest "Wszystko trwa, sam dobrze wiesz, że upadamy, wtedy gdy / Nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem". To naprawdę znakomicie podsumowuje moje blogowanie. Poza tym mój projekt wywiadów się rozwija i bardzo się z tego cieszę. Już bardzo niedługo szykuje się kolejny i nie mogę się doczekać jego publikacji. Planuję też kolejne pytania. A jeśli mielibyście pomysł, z kim lub z jakiej dziedziny mogłabym porozmawiać to piszcie śmiało, z chęcią przyjmę inspiracje. W sumie z ciekawością przeczytałabym też, czy ogólnie chcielibyście, abym o czymś napisała - czy miałaby być to recenzja czegoś konkretnego, czy jakiś bardziej ogólny temat.   

Moje skupienie na dzisiaj właśnie się wyczerpało, więc składam jeszcze raz serdeczne życzenia wszystkim blogującym! 

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagrama (bookart_klaudia)

LOVE, M

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i mam nadzieję, że kolejne 10 lat będą dla ciebie bardzo udane pod względem blogowania oraz zawodowym.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i wzajemnie Tobie również życzę jeszcze wielu lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Wow, piękny wynik :) Życzę kolejnych 10 lat, a nawet 100! :) Samych sukcesów, satysfakcji z pracy i wielu czytelników :)
    Dużo zdrówka również kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Wielu sukcesów i satysfakcji z blogowania. I wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Gratulacje. Życzę kolejnych 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo to jesteśmy z tego samego roku 😄 znaczy nasze blogaski. I zgodzę się, blogowanie jest nieprzewidywalne i nigdy niewiadomo co z tego wyniknie. Życzę kolejnej dekady, która przyniesie mnóstwo satysfakcji 🥰🥰. .

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę dyszka?! A masz w sobie taką świeżość i pasję! Super! Życzę Ci nieustającej inspiracji i codziennych zdumień ;) A przede wszystkim zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 lat robi wrażenie! Gratuluję Ci. Zdrowia życzę. Przeszłam covida 2 razy, więc wiem, co to znaczy i rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Trochę spóźnione ale z całego serca życzę wszystkiego najlepszego na kolejne lata w blogosferze :D Wielu pomysłów na ciekawe wpisy, czasu na ich realizację i dobrej zabawy przy ich tworzeniu

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3