środa, 10 maja 2023

Serce i chihuahua


 Hello!

Mamy maj i przypomniało mi się, że dwa lata temu z okazji urodzin moich koleżanek w tymże miesiącu wyszyłam małe obrazki - a jeszcze ich tutaj nie pokazywałam.

SERCE

Wyszywane serce, którego połowa to kwiaty połowa białe serce

Jedna z koleżanek studiuje medycynę, więc dostała wyszywane serce. Gdy szukałam wzoru, okazało się, że żaden nie pasuje do wymiarów, które miałam przewidziane i musiałam trochę improwizować i rysować to sama. O ile część po prawej stronie jest zasadniczo bez zarzutu, tak kwiaty po lewej niestety nie do końca wyszły tak, jak planowałam - okazało się, że zaplanowałam za dużo ciemnych kolorów. Wyszło trochę tak, że kwiatowe serce ma zawał, ale jak się wie, jak na nie patrzeć, to wiadomo, o co chodzi.

Wyszywane serce, wyszyta lewa część kwiatowa

CHIHUAHUA

chihuahua sylwetka

Druga koleżanka ma pieska i dla niego pasujący wzór udało się znaleźć dość łatwo, a napis mogliście już widzieć na wyszywance - Do no harm / Take no shit. 


Wyszywana chihuahua

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

LOVE, M

7 komentarzy:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3