środa, 14 czerwca 2023

Too cute to be sus

 Hello!

Dzisiejszy post zasugerował mi Instagram - gdyby nie to wpisu dzisiaj wcale mogłoby nie być, bo trochę poprzesuwały mi się tygodniowe plany i jestem w lekkim niedoczasie - który stwierdził, że najwyższy czas zaprezentować światu rolkę z wyszywania uroczej i podejrzanej postaci z gry Among Us. Tak, wyszywanka powstawała w czasie szczytu popularności tej gry - inaczej mówiąc w środku pandemii. Trochę żałuję, że z pokazaniem światu tego obrazka aż tyle czekałam.

Tamborek z kanwą z nakalkowanym wzorem z postacią z gry Among Us

Projekt powstał z jakiejś ilustracji, którą znalazłam w internecie. Wyskalowałam ją, aby pasowała do tamborka (lepiej nie mówić, ile wydruków próbnych poszło - na to jak się okazało zaskakująco trudne - zadanie), a potem naniosłam na kanwę za pomocą kalki.

W trakcie pracy 1

W trakcie pracy 2

Tu dwa ujęcia z pracy, bo ładne światło, którego niestety zabrakło, gdy fotografowałam skończony obrazek. 

Różowa postać z gry Among Us z kwiatem po prawej stronie, na górze napis Too cute, na dole napis to be sus.

Obrazek spóźniony o jakieś 3 lata, na razie leży sobie razem z innymi obrazkami, które robiłam z nudów i/lub potrzeby chwili.
 
Więcej z pracy nad projektem możecie zobaczyć na Instagramie. A w komentarzach możecie dać mi znać, czy szaleństwo Among Us porwało Was, gdy gra była moda. Bo mnie, nieco wbrew dzisiejszemu wpisowi, niekoniecznie. Natomiast ilustracji, która posłużyła za wzór, nie można odmówić uroku. 

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

Trzymajcie się, M


4 komentarze:

  1. Gry nie znam, ale Twoja praca jest bardzo ładna.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle czasu po szczycie popularności, a ja dalej nie wiem co to za gra :) Zresztą w moim przypadku to w ogóle nie dziwi. Ale niezmiennie podziwiam cierpliwość do tego rodzaju czynności.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kompletnie nie jestem graczem, więc gry nie znam, ale Twoje dzieło bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny obrazek, podziwiam za pasję i cierpliwość. :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3