wtorek, 2 lipca 2024

Kinowe plany 2024 #2

Hello!

Bardzo kinowo zrobiło się na blogu! A już minęło pół roku i czas na kolejną porcję kinowych planów. Jeśli można je jeszcze tak nazywać, bo na ile z nich pójdę do kina naprawdę trudno powiedzieć.

TWISTERS 

Jestem WIELKĄ fanką oryginalnego filmu Twister i zaskakująco zainteresowana nową wersją. I istnieje pewna szansa, że naprawdę pójdę na ten film do kina!

 

Deadpool & Wolverine 

Widziałam oba Deadpoole, ale chyba nigdy o nich nie pisałam na blogu, bo zasadniczo ani mi się te filmy podobały, ani nie podobały. One sobie istnieją gdzieś w osobnej kategorii specyficznych filmów rozrywkowych. Wolverine za to jest w pewnym sensie bohaterem mojego dzieciństwa, a z tego co widziałam w zwiastunie, wynika, że nie uśmiesznili Wolverina na siłę i jest dość poważny – i ogólnie w sumie być może zapowiada się dobry film.

 

Joker: Folie à deux 

Bardziej odnotowuję istnienie tego filmu, niż jestem zainteresowana jego oglądaniem (ani nieszczególnie podobał mi się pierwszy, ani nie robi na mnie wrażenia Lady Gaga jako aktorka). Natomiast prawie pewne jest – a przynajmniej tak mi się wydaje – że film ten wywoła wiele interesujących dyskusji i to może być ciekawe.  

 

Venom 3: Ostatni taniec 

Nawet nie wiedziałam, że trzeci Venom ma powstawać. Z pierwszego filmu prawie nic nie pamiętam, czy oglądałam drugi jestem pewna tylko na 90%. Ale to naprawdę ciekawe i w sumie miłe, że Venomowi udało się dostać filmową trylogię i znów jestem całkiem ciekawa, co ludzie będą mieli do powiedzenia na temat tego filmu. 

 

Wicked: Part One 

Jedno stwierdzenie powinno wystarczyć – to musical. Chyba. Filmy nie lubią się promować byciem musicalami ostatnio, a filmowe musicale nigdy nie miały dobrej prasy (może z wyjątkiem Tick, Tick... Boom jakiś czas temu). W każdym razie ten film wygląda jak wielkie kinowe widowisko.  

 

Vaiana 2 / Moana 2 

Miałam pisać, że jestem nieco zdziwiona, że jest Vaiana 2, ale nie ma Zwierzogrodu 2, ale sprawdziłam i Zootopia 2 ma wejść do kin w listopadzie 2025. Najpewniej poczekam z oglądaniem aż animacja znajdzie się na Disney+ i urządzimy sobie rodzinne oglądanie, bo moja mama jest fanką pierwszego filmu.


A jakie są Wasze kinowe plany?

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz moje Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

Trzymajcie się, M

 

8 komentarzy:

  1. W sumie wszystkie wspomniane przez Ciebie produkcje bym obejrzała. Mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć chociaż część z tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia co do Deadpoole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnych kinowych planów, za to filmowe - a i owszem :) Chyba obejrzałabym Wicked, bo wygląda po prostu przepięknie. Oryginał Twistera oglądałam kilka razy, więc pewnie i ten nowy zobaczę. Z ciekawości. Deadpoola nie lubię, ale może się przekonam do duetu z Wolverinem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierwszej wersji Twistera jakoś nie widziałam...ale Vaiany jestem bardzo ciekawa. I jeszcze ma być Król Lew Mufasa i też chcę się na niego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowął mnie film Joker: Folie à deux :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkretnych planów nie mamy na kino ale pójdziemy na pewno na coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam że robią nowy Twisters. To remake? Ja akurat uwielbiam poprzednie Deadpoole i strasznie czekam na nowy. Jokera i Venoma na pewno obejrzę ale nie wiem czy w kinie. Do Vaiany mam obawy, kontynuacje bajek wychodzą różnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to remake, taka mocno uwspółcześniona wersja.

      Usuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3