poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wszytsko o czym nie napisałam w 2014, a miałam zamiar.

Hello!
W czwartek zrobiłam podsumowanie 2014 roku, a na dziś przygotowałam coś czemu dokładnie odpowiada opis znajdujący się w tytule. Podobnie jak obrazki towarzyszące notce podsumowującej (i tej również), są to głównie rzeczy, które gromadziłam cały rok z zamiarem napisania na ich temat notki, ale jakoś nigdy mi to nie wyszło, a także nie pasowały aby podłączyć je pod coś innego. Ewentualnie zwyczajnie o nich zapomniałam.Uznałam, że zbiorę je wszystkie w jedną wspólna notkę. A w sumie nie ma tego dużo więc dokładam kilka słów o książkach i planach na 2015.


Tu brytyjscy aktorzy i aktorka z okazji Narodowego Dnia Poezji czytają wiersze. Warto posłuchać, zdecydowanie.
Tu aktorzy grający w serialu "Doctor Who" czytają bajki na dobranoc.
Tu możecie znaleźć odcinek "Doctora Who" jaki miał premierę w dniu waszych urodzin, albo generalnie w jakimś wymyślonym przez siebie dniu, albo najbliżej danej daty.
Jeśli lubicie zarówno "Doctora Who" jak i "Upiora w operze" to tu możecie znaleźć ciekawe połączenie tych dwóch światów.
W internecie można natknąć się na dziwne rzeczy i to bardzo łatwo, oto jedna z nich. Doctorzy w wersji My Little Pony.
Tu możecie znaleźć test: jaką osobą z renesansu jesteście. Mi wyszło, że jestem Szekspirem.
Naprawdę dobry filmik o filmach 2014 roku możecie obejrzeć tu. 
to znalazł mój brat. Piosenka dotycząca postaci z książek "Kłamca".
 Jak widać większość dotyczy "Doctora Who", nie jest to działanie celowe tak wyszło.



W 2014 roku przeczytałam 60 książek. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale biorąc pod uwagę różne czynniki jest to chyba dość przyzwoity wynik. Najbardziej duma jestem z uzupełnienia pewnych braków w moich lekturach, a także przeczytania książek na których mi bardzo zależało, jak na przykład "Władca Pierścieni", "Wielki Gatsby", "Portret Doriana Greya", "Dziwne losy Jane Eyre", "Notre Dame de Paris", "Anna Karenina", "Pachnidło". Ale jeśli miałabym wybrać moją ulubioną to zdecydowanie jest to "Atlas chmur" i seria o Kłamcy. Piszę to wszystko dlatego, że dodałam na górze nową stronę 100 BBC, gdzie znajduje się osławiona lista książek, które trzeba przeczytać. Zachęcam do zajrzenia, bo tam wszystko dokładniej wyjaśniam.


Ostatnia rzecz: plany na 2015 rok. Blogowe. Chciałabym do końca lutego zamknąć Zimę z Hannibalem, a w marcu i kwietniu wykorzystać bloga do nauki do matury w nowej serii z roboczą nazwą motywy do matury. Już mam pomysł jak to zorganizować i przedstawić. A moje najdłuższe wakacje w życiu mam zamiar poświęcić postaci Sherlocka Holmesa.

Teraz to już chyba wszystko, M



2 komentarze:

  1. Przeczytałam 61 książek ^^ Obie jesteśmy świetne. Próbowałam przeczytać "Portret..." ale jakoś mnie to nie przekonało i w połowie się poddałam. Ale spoko, wrócę do niego, ten związek po prostu musi dojrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tych brytyjskich aktorów posłucham w wolnym czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3