sobota, 16 czerwca 2018

Nie tylko w kinie i teatrze 27 - Polskie akcenty IV

Hello!
Dawno nie było wpisu teledyskowego z prawdziwego zdarzenia, to znaczy takiego, który zapoczątkował moje zainteresowanie tym tematem. A jeszcze dawniej były poprzednie polskie akcenty, bo 15 listopada 2016. No nawet bardzo dawno.

Artur Rojek - Syreny
A w klipie widzimy Tómasa Lemarquisa.



LemON - Papier 
W tym zaskakującym teledysku można zobaczyć Piotra Nowaka oraz Orinę Krajewską.



Izabela Trojanowska - Skos
A w napisach pod teledyskiem 
Tomasz Karolak- jako Salvador Dali 
Izabela Trojanowska- jako Jego Muza.
Jestem zawsze wdzięczna za podpisy pod klipami, ale mam wrażenie, że Tomasza Karolaka nie trzeba podpisywać. 


Formacja Nieżywych Schabuff - Ławka
To przykład teledysku przy którym miło by było, gdyby podpisy były. Zapisałam go sobie do sprawdzenia, bo wyczytałam, że pojawia się w nim Sylwia Gliwa. Ale jestem pewna, że jestem tam jeszcze przynajmniej jedno-dwa znane nazwiska. To znaczy jacyś popularni ludzie, o których wiem, że prawdopodobnie są popularni, ale ich nazwisk nie znam, a i poszukiwania spełzły na niczym niestety. Jeśli Wy wicie kto tam jeszcze może być, to dajecie mi znać. 
A sama piosenka mogła się pojawić we wpisie 18 z 2018, bo wyszła w 2008 roku i doskonale pamiętam, jak bardzo była popularna. A słowa pamiętam nadal.



Sylwia Grzeszczak i Liber - Dobre Myśli 
Tu też wszyscy podpisani, ale najważniejszy jest Krzysztof Kowalewski. 
Notabene Sylwia debiutowała w 2008 to też nieźle pamiętam, ale w wpisu wspomnianym wyżej nie ma za wielu polskich akcentów i właśnie się zastanawiam czy nie zrobić drugiego tylko z wydarzeniami z Polski. 


LOVE, M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3