środa, 20 września 2023

Sophie i Hauru - wersja większa

 Hello!

Dziś czas na część drugą - i większą! - projektu Hauru i Sophie z filmu anime Ruchomy zamek Hauru. O tym, jak wygląda wersja mniejsza pisałam tutaj (Hauru i Sophie).


Starałam się dokumentować różnice w pracy przy tych dwóch rozmiarach tego wzoru i zazwyczaj byłam dość zaskoczona, jak inaczej one wyglądają. Choć jednocześnie ten wzór to wciąż głównie duże plany kolorów.

Howl cross stitch project

Ruchomy zamek Hauru haft krzyżykowy

Howl's moving castle cross stitch

Nie zmierzyłam obrazków centymetrem, ale położyłam nożyczki dla skali (mają 15,5 cm). Na większym obrazku poszłam też w kolorowy minimalizm. Zrezygnowałam z drugiego odcienia niebieskiego na niebie (co niemal przypłaciłam zawałem serca, bo okazało się, że na wypełnienie całego większego nieba potrzeba zdecydowanie więcej muliny, niż się spodziewałam, a był to odcień, którego miałam stosunkowo niewiele i musiałam go szukać po znajomych - bo nie jest on już do dostania w pasmanteriach), podobnie liście mają taki sam kolor jak trawa (na obrazku po lewej są w nieco innym odcieniu). Hauru na większym obrazku jest też nieco wyższy, bo zdecydowanie za późno zorientowałam się, że coś źle policzyłam i już nie mogłam tego poprawić.

Hauru i Sophie

Howl and Sophie

Możecie mi napisać, czy wolicie wersję z fioletowymi czy różowymi kwiatami oraz z dodatkowym jasnym niebieskim czy gdy niebo na wyszywance jest w jednolitym kolorze - jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. 

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

Pozdrawiam, M

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pracę. Każda wersja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie to wygląda! Dla mnie wersja z różowymi kwiatkami, bo są bardziej wyraziste, odbijają od tła. Sądzę też, że jednolity kolor nieba lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie pracę są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są super, ale wolę tę z różowymi elementami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :D Zawsze chciałam spróbować haftu :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Ale wersja z różowymi kwiatami skradła moje serce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam obie! Ale wersja z różowymi kwiatami bardziej do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3