sobota, 13 stycznia 2024

Kalendarz 2023

 Hello!

Oto mój chyba trzeci kreatywny kalendarz! Pokazuję kilka stron, które najbardziej mi się udały w roku 2023!

 

Powyżej pierwsza karta  - idea koloru roku bardzo do mnie przemawia i 2024 też zaczęłam w nawiązaniu do niego (ale to zobaczycie za rok!).

Większość, bo chyba nie wszystkie, karty rozpoczynające miesiące możecie zobaczyć na Instagramie, bo aktywnie dokumentuję tam ich powstawanie.

 

Wciąż niestety nie widziałam ani Barbie, ani Oppenheimera, ale Barbieheimer to było takie wydarzenie kulturowe, że musiałam je odnotować w kalendarzu! A że akurat w sierpniu miałam dostęp tylko do kredek - musiałam sobie to narysować.

I moje ulubione muzyczne karty! Do piosenki Save Me, Kill Me CIX powyżej jest rozkładana, bo przepisałam chyba całe tłumaczenie słów. A poniżej mamy po kolei strony do piosenek Steal the Show Shaun i Jeff Satur oraz dwóch kolejnych piosenek Jeffa Lucid Dream i Black Tie.

Jedna karta muzyczna zapodziała się też poniżej - i są to okładki do singli i albumu EXO, bo ogromnie mi się te loga podobają. A może nawet nie tyle same loga (chociaż one oczywiście też), co to jak się po kolei układają i że okładka albumu ma największy błysk. (Szkoda tylko, że dopiero jakieś pół roku później odkryłam, jak wyczyścić drukarkę, aby nie robiły się te paskudne paski!).

Karta dla filmu Podejrzana to moje ulubione dzieło w tym kalendarzu i biorąc pod uwagę wszystkie poprzednie również. Wszystko tu zagrało i wygląda fantastycznie. Choć nie jest niesamowicie skomplikowana. Ale trzeba przyznać, że osoba, która wymyślała sam plakat filmu/ulotkę miała niezwykły zmysł estetyczny.

Jedną z rzeczy, które dokumentuję w kalendarzu jest to gdzie wysyłam i skąd oraz kiedy przychodzą do mnie kartki z Postcrossingu! Najczęściej wysyłam je 2 razy w roku w lipcu i grudniu, po około 6 na raz. Ale chyba będę musiała się ograniczyć do 2-3, bo wysłanie jednej pocztówki za granicę kosztuje od 10 złotych.

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

Pozdrawiam, M

 

8 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! Lubię oglądać takie treści i inspiracje, ale mnie samej nigdy nie udało się prowadzić tego typu dziennika. Pogodziłam się już z tym, że chyba na zawsze zostanę tylko "oglądaczką" cudzych kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny i pomysłowy kalendarz! Bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ależ zdolna jesteś! Fantastyczny ten kalendarz. Taki bardzo Twój! Naprawdę bardzo mnie zaskoczyłaś, oczywiście tak pozytywnie 😘Barbie widziałam i muszę przyznać, że mi się podobała. Spodziewałam się takiej bajkowej wersji,a jest wiele istotnych tematów społecznych poruszonych. Moim zdaniem warto obejrzeć 🙂 serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz. Zazdroszczę smykałki artystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje kalendarze! Za kilka lat będzie to niezwykła pamiątka, do której miło będzie wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3